Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by moeN View Post
    Hvor mye mdf har du egentlig ? :P
    Ja du får vel volumrabatter så det holder nå, Werner? hehe
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Originally posted by bassdal View Post
      Fyttikatta! en stk ny Dag Johansen her ja
      Tusen takk Bassdal Prøver så godt jeg kan med det jeg har, men redskapen jeg har kunne trengt seg en oppgradering

Originally posted by DD-Henrik View Post
      Hornkasser gir en mye mer lineær kurve

Igjen, Werner. sinnsykt rått
      Stemmer det Henrik, men dette er en "krysning" mellom vanlig porta kasse og horn, men man skal få ett ganske greit resultat fordi. Skullle jeg ha laga en "ekte" hornkasse, hadde jeg nok ikke fått plass i bilen

Originally posted by DD-Henrik View Post
      Ja du får vel volumrabatter så det holder nå, Werner? hehe
      Hadde det bare vært sånn, lol Men nei, betaler vanlige priser på¨materialet.

Fikk gjort litt med kassa i går, forsterka kerf punktene med polyester så nå er det egentlig bare å sette på topp plata og spille. Men tror ikke jeg får gjort noe før over helga.
      Mvh Werner Harstad

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
        Tusen takk Bassdal Prøver så godt jeg kan med det jeg har, men redskapen jeg har kunne trengt seg en oppgradering

Stemmer det Henrik, men dette er en "krysning" mellom vanlig porta kasse og horn, men man skal få ett ganske greit resultat fordi. Skullle jeg ha laga en "ekte" hornkasse, hadde jeg nok ikke fått plass i bilen

Hadde det bare vært sånn, lol Men nei, betaler vanlige priser på¨materialet.

Fikk gjort litt med kassa i går, forsterka kerf punktene med polyester så nå er det egentlig bare å sette på topp plata og spille. Men tror ikke jeg får gjort noe før over helga.
        du kan jo høre med et møbelsnekker firma ang mdf. kamerat som har samla en hel palle med 22mdf, riktignok ikke 120x240cm, men de er like store som pallen ca. de får mye mdf som "innpakkingspapir" av varer og slikt.
        mvh Sindre Carlsen

Comment

• Om man handler litt forskjellig på en byggforettning så bør det ikke være noe problem å få en rabatt avtale. De har sinsyk fortjeneste på veiledene priser og har MYE å gå på.

Kjøpte selv 2 stk 19mm MDF i 120cmx300cm og 1 stk 12mm MDF i 120cmx240cm.
          Betalte til sammen for alle rundt 600kr når jeg tok det via kontoen jeg har på jobb-avtalen min.

Vet ikke helt hva ordinær utsalgspris, men rimelig sikker på at det ligger en god del høyere.

Og, ja, rå kasser du bygger Bernie. Mye inspirasjon å hente her

Comment

• Originally posted by GENEXXA
            Du får starte et lite kassebygginsfirma. Så tjener du fort opp noen kronasjer for og kjøpe nytt og bedre utstyr.
            Er det som er en liten drøm for meg, kan hende det blir om noen år

Originally posted by trustno1 View Post
            Om man handler litt forskjellig på en byggforettning så bør det ikke være noe problem å få en rabatt avtale. De har sinsyk fortjeneste på veiledene priser og har MYE å gå på.

Kjøpte selv 2 stk 19mm MDF i 120cmx300cm og 1 stk 12mm MDF i 120cmx240cm.
            Betalte til sammen for alle rundt 600kr når jeg tok det via kontoen jeg har på jobb-avtalen min.

Vet ikke helt hva ordinær utsalgspris, men rimelig sikker på at det ligger en god del høyere.

Og, ja, rå kasser du bygger Bernie. Mye inspirasjon å hente her
            Du kan vel ikke ordne med noen plater til meg da? Men jeg skal forhøre meg litt rundt om kring, blir vel noen innkjøp til sommeren Takk for tipsene folkens!

Har testa litt ut hornkassa nå, og ja, den går dypere. Får til en OK 20hz flex på bilen Den spiller mye mer linært enn porta kassa jeg bruker, men ikke like høyt. Effekttåeligheten har gått litt ned, men i gjengjeld får man en kasse som utnytter effekten bedre ved lavere volum. Men er litt skuffa over dypnotene, men det kommer nok av at jeg stiller veldig høye krav til det jeg lager og det jeg har av elementer. Man kan vel egentlig ikke forvente mer av 2 8"ere ved de frekvensene da

Fikk også nylig mail av DD USA, nå har de faktisk begynt å lage elementene! (tok bare litt over ett halvt år som har gitt kjøperen alvorlige fritidsproblemer og bass abstinenser, men pytt pytt! )
            Mvh Werner Harstad

Comment

Du bør vell få et rimelig godt avslag pga LANG ventetid?
              Jeg hadde IKKE godtatt så lang ventetid.
              Jeg fikk en veldig god pris på subbene, men synes det har tatt alt for lang tid. Hadde det ikke vært for super service fra Henrik (selv etter han hadde sluttet med DD) hadde historien vært en helt annen.

Men fikk gode nyheter igår, produksjonen av subbene er igang! Har dobbeltsjekket med DD USA og europa, nå er det ikke lenge igjen!
              Mvh Werner Harstad

Comment

• Men det er for all del værd ventetia (så lenge han fullfører planen sin da) *kviskre, kviskre*
                Mvh
                Andreas Moen Sæterbø
                Golf mk2
                Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post

Men fikk gode nyheter igår, produksjonen av subbene er igang! Har dobbeltsjekket med DD USA og europa, nå er det ikke lenge igjen!
                  Se til at de lager de med den rette logoen på støvhetta da

[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Originally posted by moeN View Post
                    Men det er for all del værd ventetia (så lenge han fullfører planen sin da) *kviskre, kviskre*
                    Mohaha!

Originally posted by Haakon O View Post
                    Se til at de lager de med den rette logoen på støvhetta da

Forespørsel er sendt i allefall, håper det ikke er for sent Sinnsykt heftig støvhette må jeg si
                    Mvh Werner Harstad

Comment

• venter man forjeves, venter man på noe godt. eller noe i den duren

Comment

• Originally posted by jone87 View Post
                        venter man forjeves, venter man på noe godt. eller noe i den duren
                        Får håpe jeg ikke har venta forgjeves da

Liten videosnutt av 30hz og nedover med vindus flex
                        http://www.youtube.com/watch?v=HcT3VLwKqmQ
                        Mvh Werner Harstad

Comment

• Syke syke syke mann Så ut til og funke meget fint den kassen der ja
                          - Opel Astra Turbo -
                          - Jl audio 13w7 -

Comment

Men allikavell.

Hadde jeg venta på en ny bil, som jeg fikk billig. Men måtte vente over et halvt år. Hadde jeg krevd provisjon.
                            Haha, hadde du fått en Porsche 911 Turbo til innkjøpspris så hadde du altså krevd "provisjon" siden du hadde måttet vente 6 måneder på å få den?

DDZ9518 lages på verdensbasis, kun på spesialbestilling og for hånd. Og midt oppi en oppgraderingsfase fra DDZ9518 til det man kunne kalt DDZ9518a var Werner litt uheldig, og samme med meg da jeg ikke visste noe mer enn ham om akkurat den saken for det gjorde at leveransen ble forsinket.

De nye Z9518 som Werner får er i tillegg MYE dyrere enn den typen Werner betalte for, og i tillegg til innkjøpspris så var det vel egentlig ikke særlig mer jeg kunne gjøre eller hva, Genexxa? Virker som du har insiderinfo på alt som er slik som du prater. Du aner jo ikke hva Werner gav for dem en gang

Selvsagt meget dumt at ventetiden ble slik. Jeg har blødd og svettet for fortgang i denne handelen, og har ikke tall på hvor mange mailer som er vekslet frem og tilbake. Da dette var en spesialbestilling som ikke kan refunderes kunne jeg heller ikke gjøre så mye annet. Jeg har sammen med distributørene i Sverige og USA ordnet flyfrakt direkte fra fabrikken og hjem til Werner uten å måtte gå gjennom Soundpressure eller meg. Og dette er vel ganske delikat vel, Genexxa?

Skulle likt å se at du fikk f.eks. Pioneer subber til under innkjøpspris og gratis flyfrakt fra fabrikken av et nedlagt enkeltpersonforetak som gikk konkurs

Sorry at jeg ødelegger tråden din litt med dette Werner, men blir litt pissed av disse bedreviterne av og til

Anyways, sykt moro at du endelig får dem. Når alt er installert og montert må du slenge opp noen filmsnutter med et skikkelig kamera og få målt faenskapet
                            Tidligere importør for Digital Designs,
                            overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Jeg kan filme nye 18" dine jeg werner! filmer i Full-HD med ny kamera jeg!
                              Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
                              91 ED3 Civic Low'n Slow
                              Roar M. Stene
                              Dj-androctonus @ Soundcloud.com

Comment

• Originally posted by Androctonus View Post
                                Jeg kan filme nye 18" dine jeg werner! filmer i Full-HD med ny kamera jeg!
                                Strålende!!! Trenger en oppgradering der i allefall, kamera på mobilen min er ikke av den beste kvaliteten

Og Henrik, ja, det kommer nok en snutt eller ti av zubbene i aksjon Og prøver å spare opp til TL nå så kanskje det blir kjøpt neste lønning
                                Mvh Werner Harstad

Comment

Working...
                                X