Originally posted by DD-Henrik
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Okei såpass. Det er jo bra for det er jo en stor bil. Men da er han fortsatt slått av deg, så da håper vi å se litt konkurranse snart da heheTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by DD-Henrik View PostOkei såpass. Det er jo bra for det er jo en stor bil. Men da er han fortsatt slått av deg, så da håper vi å se litt konkurranse snart da heheMvh Werner Harstad
Comment
-
Hva menes med "legal/lovlig" ? det har jeg ikke helt skjønt endaAlpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
91 ED3 Civic Low'n Slow
Roar M. Stene
Dj-androctonus @ Soundcloud.com
Comment
-
Originally posted by Androctonus View PostHva menes med "legal/lovlig" ? det har jeg ikke helt skjønt endaTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Ser nesten ut som jeg må koble litt i puntoen igjen her ;D neida Dette beviser vel bare hvor sinnsyke disse små tassene er!Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostSer nesten ut som jeg må koble litt i puntoen igjen her ;D neida Dette beviser vel bare hvor sinnsyke disse små tassene er!Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostVel jeg har ikke "slått" han da, men når jeg tar bilde/film da kan jeg si jeg spiller 0.1dB høyere enn han gjorde
Veldig stilig at du har fått det så bra til Werner! Hehe, og om jonas hadde virkelig gått inn for det, samme med deg, så hadde dere vel klart enda litt mer
Bygge en plate foran subbene slik at dem ikke slår så langt f.eks. og da tilføre enda mer effekt?Tidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by DD-Henrik View PostOi hehe, trodde scoren du fikk i kickpanelet var det du klarte i ruten jeg men da tok jeg feil visst Da er det jo så likt som "erkefiender" kan ligge hehe...
Veldig stilig at du har fått det så bra til Werner! Hehe, og om jonas hadde virkelig gått inn for det, samme med deg, så hadde dere vel klart enda litt mer
Bygge en plate foran subbene slik at dem ikke slår så langt f.eks. og da tilføre enda mer effekt?Mvh Werner Harstad
Comment
-
Haha, å klatre over 150db blir nok ikke noe problem gitt med de elementene du venterTidligere importør for Digital Designs,
Comment
Comment