Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kommer til å riste bilen i fillebiter mann :P

Comment

• Guud så tøft Følger med Werner^^
      Mvh Joakim Hestad
      93267897
      Audi A6 1.8T Quattro 2001mod Stasj dynabel, Ground Zero.
      Golf II 1,6TD

Comment

• Da har det blitt litt fremskritt her kassa blir bygd i seksjoner pga størrelsen og for å slippe å snekre minst mulig inni bilen. Håper på å få det spillende snarest mulig

To be continued
        Mvh Werner Harstad

Comment

• Får du no rabatt på MDF nå eller?
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Ser ut som det kommer til å bli ei skuddsikker kasse! Artig å følge med på tråden din , blir morro om jeg får en demo av den nye kassen engang , blir vel muligheter utover sommeren/høsten

Du skal vel kansje konkurere med denne bilen etterhvert eller?

Comment

• blir jo bare sykere jo lenger bak i tråden man kommer Du skal ikke kvitte deg med dd1508 subbene??

Comment

• You know when a man goes insane when... Blir bra dette! glede meg til du nærme deg lyd i bilen og noen videoer hehe =)
                DCpower Dynamo 270a
                2stk Fi BTL n2 12"
                RF 2500.1 bdcp
                XSpower D3400

Comment

• voldtekt er ikke låv i norge:P fy f¤#" sier nå bare jeg, gleder meg til ferdi oppset

Comment

• Originally posted by ugn View Post
                    Får du no rabatt på MDF nå eller?
                    nope, er fortsatt like dyrt, lol

Originally posted by Jobbe88 View Post
                    Ser ut som det kommer til å bli ei skuddsikker kasse! Artig å følge med på tråden din , blir morro om jeg får en demo av den nye kassen engang , blir vel muligheter utover sommeren/høsten

Du skal vel kansje konkurere med denne bilen etterhvert eller?
                    ja, blir ren konkurranse/demo bil bare komme d så skal du få en lytt eller 2

Originally posted by golfnos View Post
                    blir jo bare sykere jo lenger bak i tråden man kommer Du skal ikke kvitte deg med dd1508 subbene??
                    Ikke foreløpig, blir vel kanskje flytta i Vectraen

Originally posted by dvx View Post
                    You know when a man goes insane when... Blir bra dette! glede meg til du nærme deg lyd i bilen og noen videoer hehe =)
                    Hehe! Sto å tenkte når jeg hadde satt hele greia i bilen "Hva F*** er det jeg har begitt meg ut på nå" lol

Originally posted by jone87 View Post
                    voldtekt er ikke låv i norge:P fy f¤#" sier nå bare jeg, gleder meg til ferdi oppset
                    Hehe! Bilen kommer til å bli mishandla litt ja, må jo være såpass

"skallet" er i bilen, skal ett lag til med MDF i taket så skal skillevegg, porter og fram og bakvegg inn

Mvh Werner Harstad

Comment

• Litt mer updates på det som har blitt gjort i helga

Kassa/veggen begynner å ta form endelig

Strømbanken

Og til slutt, mine 3 yndlings leketøy
                      Mvh Werner Harstad

Comment

• Nice work, dude! Keep it up!

Jeg syns selv jeg nærmer meg ferdig med PT'n, og allerede klør det i fingrene etter å komme igang med Minien! Vegg er fett!

Comment

• Originally posted by Miniboom View Post
                          Nice work, dude! Keep it up!

Jeg syns selv jeg nærmer meg ferdig med PT'n, og allerede klør det i fingrene etter å komme igang med Minien! Vegg er fett!
                          Det er det! Håper på å få alt ferdig før treffet på surnadalen, hadde vært gøy å fått med seg noen treff i år i stedet for å støve seg ned i garasjen for en gangs skyld
                          Mvh Werner Harstad

Comment

• Drikk kaffe døgnet rundt og bygg færdig til treffet
                            Mvh
                            Andreas Moen Sæterbø
                            Golf mk2
                            Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• dææææven stå på!!! endå en GOOOOOD grunn for å reise til surnadal!.

Comment

• Når er Surnadaltreffet? Må absolutt utåver en tur
                                Mvh Joakim Hestad
                                93267897
                                Audi A6 1.8T Quattro 2001mod Stasj dynabel, Ground Zero.
                                Golf II 1,6TD

Comment

Working...
                                X