kommer til å riste bilen i fillebiter mann :P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Får du no rabatt på MDF nå eller?Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Ser ut som det kommer til å bli ei skuddsikker kasse! Artig å følge med på tråden din , blir morro om jeg får en demo av den nye kassen engang , blir vel muligheter utover sommeren/høsten
Du skal vel kansje konkurere med denne bilen etterhvert eller?
Comment
-
Originally posted by ugn View PostFår du no rabatt på MDF nå eller?
Originally posted by Jobbe88 View PostSer ut som det kommer til å bli ei skuddsikker kasse! Artig å følge med på tråden din , blir morro om jeg får en demo av den nye kassen engang , blir vel muligheter utover sommeren/høsten
Du skal vel kansje konkurere med denne bilen etterhvert eller?
Originally posted by golfnos View Postblir jo bare sykere jo lenger bak i tråden man kommer Du skal ikke kvitte deg med dd1508 subbene??
Originally posted by dvx View PostYou know when a man goes insane when... Blir bra dette! glede meg til du nærme deg lyd i bilen og noen videoer hehe =)
Originally posted by jone87 View Postvoldtekt er ikke låv i norge:P fy f¤#" sier nå bare jeg, gleder meg til ferdi oppset
"skallet" er i bilen, skal ett lag til med MDF i taket så skal skillevegg, porter og fram og bakvegg inn
Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostNice work, dude! Keep it up!
Jeg syns selv jeg nærmer meg ferdig med PT'n, og allerede klør det i fingrene etter å komme igang med Minien! Vegg er fett!Mvh Werner Harstad
Comment
Comment