Tar deg ikke turen til Drammen om 2 uker med denne da bernie?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Originally posted by Toby91 View Posthehe og du har vell husket på å koble ut airbagene med engang denne gangen
sykt!!
Originally posted by Jobbe88 View PostFikk ikke mindre lyst til å høre dette live nå nei ! Dette ser jo helt villt ut!
Originally posted by JL Audio 13w7 View PostTar deg ikke turen til Drammen om 2 uker med denne da bernie?
Originally posted by Park1 View PostDU ER SYK!
(beklager capslock, men det er nødvendig !)
Originally posted by Øivind Sandvik View PostNice Werner! fikk ikke rent lite lyst til å bygge vegg sjøl no:PMvh Werner Harstad
Comment
-
Hahahaha, herrrrregud så morsomt og rått det der ble!!! Må få en demo av dette når du er engang kommer i litt mer umiddelbar nærhet, (treff etc) dette så bare fantastisk utTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostJeg var drittlei på lørdags mårran, hadde lyst til å bare gi f... i hele greia. Men måtte bare høre litt til å justere litt, så kom motivasjonen tilbake
Takk for videoen Roar! Her er ett til
http://www.youtube.com/watch?v=xPqzrp7KlK0
Prøvde meg på et slow motion moment, men ikke veldig vellykkaAlpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
91 ED3 Civic Low'n Slow
Roar M. Stene
Dj-androctonus @ Soundcloud.com
Comment
-
Originally posted by moeN View PostDu går vel opp noen db når veggen din blir tett !!!!!
Nå jeg kom hjem fra ferien lå denne pakka her å venta på meg
275A Mechman dynamo, forhåpentligvis skal dette hjelpe litt på spenningsfalletMvh Werner Harstad
Comment
-
-
Dette ser forbanna bra ut!
Jeg liker godt når folk torturerert bilen på denna måtten!
Bagasjen så knall ut, Godt fornøyd selv med den 8501 forsterkeren min.
MEN DÅ MÅ JO VÆRE UTROLIG UPRAKTISK Å DRA PÅ HANDLE TUR MED FAMILIEN I EN SLIK BIL ??!
Vi får krysse fingra for suksess med den nye dynamoen, har vel endel å si med et sånt strøm forbruk og spenings fall.Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Originally posted by Haakon O View PostHvordan har du fikset det med forsikringen på dette? Er vel snakk om 100K+ kr i listepriser på dette her etterhvert?
Originally posted by moeN View PostHer skal det sikres ledninger ja Tar turen snart igjenn ser jeg! hadde ikke vært dumt og stabla 2 blokker til ?
Originally posted by OpelPower View PostDette ser forbanna bra ut!
Jeg liker godt når folk torturerert bilen på denna måtten!
Bagasjen så knall ut, Godt fornøyd selv med den 8501 forsterkeren min.
MEN DÅ MÅ JO VÆRE UTROLIG UPRAKTISK Å DRA PÅ HANDLE TUR MED FAMILIEN I EN SLIK BIL ??!
Vi får krysse fingra for suksess med den nye dynamoen, har vel endel å si med et sånt strøm forbruk og spenings fall.
Har lekt meg med GZ 8" neo høyttalerene idag, de høyttalerene må være noe av det råeste jeg har hørt! 6 6.5" og 2 5.25" har ikke sjans på det paret som jeg har nå med halvparten av effekt De er ikke så skrikete som jeg trodde de skulle være heller, spørs om det ikke blir ett par til daLast edited by berniebp87; 18-08-2010, 18:57.Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostHar lekt meg med GZ 8" neo høyttalerene idag, de høyttalerene må være noe av det råeste jeg har hørt! 6 6.5" og 2 5.25" har ikke sjans på det paret som jeg har nå med halvparten av effekt De er ikke så skrikete som jeg trodde de skulle være heller, spørs om det ikke blir ett par til da[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
Comment