Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tar deg ikke turen til Drammen om 2 uker med denne da bernie?
    - Opel Astra Turbo -
    - Jl audio 13w7 -

Comment

• DU ER SYK!

(beklager capslock, men det er nødvendig !)
      Per Kristian Parken
      BMW e39 528IAT

Comment

• Nice Werner! fikk ikke rent lite lyst til å bygge vegg sjøl no:P
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• Originally posted by Toby91 View Post
          hehe og du har vell husket på å koble ut airbagene med engang denne gangen

sykt!!
          LOL, ja de er koblet ut

Originally posted by Jobbe88 View Post
          Fikk ikke mindre lyst til å høre dette live nå nei ! Dette ser jo helt villt ut!
          Du vet hvor jeg holder til, bare å komme

Originally posted by JL Audio 13w7 View Post
          Tar deg ikke turen til Drammen om 2 uker med denne da bernie?
          Skal til Drammen i morgen faktisk, men ikke med golfen

Originally posted by Park1 View Post
          DU ER SYK!

(beklager capslock, men det er nødvendig !)
          Hehe! Noen må jo være d å

Originally posted by Øivind Sandvik View Post
          Nice Werner! fikk ikke rent lite lyst til å bygge vegg sjøl no:P
          Sett igang! Det er gøy med vegg
          Mvh Werner Harstad

Comment

• Hahahaha, herrrrregud så morsomt og rått det der ble!!! Må få en demo av dette når du er engang kommer i litt mer umiddelbar nærhet, (treff etc) dette så bare fantastisk ut
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• syke syke mann:P det er jo helt vilt:P

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
                Jeg var drittlei på lørdags mårran, hadde lyst til å bare gi f... i hele greia. Men måtte bare høre litt til å justere litt, så kom motivasjonen tilbake

Takk for videoen Roar! Her er ett til

http://www.youtube.com/watch?v=xPqzrp7KlK0

Prøvde meg på et slow motion moment, men ikke veldig vellykka
                Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
                91 ED3 Civic Low'n Slow
                Roar M. Stene
                Dj-androctonus @ Soundcloud.com

Comment

• Du går vel opp noen db når veggen din blir tett !!!!!
                  Last edited by moeN; 09-08-2010, 15:40.
                  Mvh
                  Andreas Moen Sæterbø
                  Golf mk2
                  Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• Originally posted by moeN View Post
                    Du går vel opp noen db når veggen din blir tett !!!!!
                    Skal vel få litt mer trykk da ja, blir vel litt mer tetteskum i bilen etterhvert

Nå jeg kom hjem fra ferien lå denne pakka her å venta på meg

275A Mechman dynamo, forhåpentligvis skal dette hjelpe litt på spenningsfallet
                    Mvh Werner Harstad

Comment

• Klarte endelig å ta noen bilder av det som er bak

Blir vel litt forandringer bak også, få ett litt mer "clean" utseende
                      Mvh Werner Harstad

Comment

• Hvordan har du fikset det med forsikringen på dette? Er vel snakk om 100K+ kr i listepriser på dette her etterhvert?
                        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Her skal det sikres ledninger ja Tar turen snart igjenn ser jeg! hadde ikke vært dumt og stabla 2 blokker til ?
                          Last edited by moeN; 18-08-2010, 00:55.
                          Mvh
                          Andreas Moen Sæterbø
                          Golf mk2
                          Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• Dette ser forbanna bra ut!

Jeg liker godt når folk torturerert bilen på denna måtten!

Bagasjen så knall ut, Godt fornøyd selv med den 8501 forsterkeren min.

MEN DÅ MÅ JO VÆRE UTROLIG UPRAKTISK Å DRA PÅ HANDLE TUR MED FAMILIEN I EN SLIK BIL ??!

Vi får krysse fingra for suksess med den nye dynamoen, har vel endel å si med et sånt strøm forbruk og spenings fall.
                            Jørgen Dyver - 95 78 60 52

Comment

• Originally posted by Haakon O View Post
                              Hvordan har du fikset det med forsikringen på dette? Er vel snakk om 100K+ kr i listepriser på dette her etterhvert?
                              Den er ikke forsikra ennå, men den står godt sikra i en garasje med en god del naboer som følger med. Skal forsikres ja, er jo så mange inbrudd og tyverier nå om dagen jo.

Originally posted by moeN View Post
                              Her skal det sikres ledninger ja Tar turen snart igjenn ser jeg! hadde ikke vært dumt og stabla 2 blokker til ?
                              Hadde vært gøy med ett par til ja!

Originally posted by OpelPower View Post
                              Dette ser forbanna bra ut!

Jeg liker godt når folk torturerert bilen på denna måtten!

Bagasjen så knall ut, Godt fornøyd selv med den 8501 forsterkeren min.

MEN DÅ MÅ JO VÆRE UTROLIG UPRAKTISK Å DRA PÅ HANDLE TUR MED FAMILIEN I EN SLIK BIL ??!

Vi får krysse fingra for suksess med den nye dynamoen, har vel endel å si med et sånt strøm forbruk og spenings fall.
                              lol! Ja det er ikke mye plass til bæreposer eller barnevogn der nei, men er jo d jeg har vectraen til Dynamoen er på plass og har starta opp motoren, fungerer ypperlig så langt. Men har ikke testa d med anlegget på full tilt ennå så får se om det er stramt nok da.

Har lekt meg med GZ 8" neo høyttalerene idag, de høyttalerene må være noe av det råeste jeg har hørt! 6 6.5" og 2 5.25" har ikke sjans på det paret som jeg har nå med halvparten av effekt De er ikke så skrikete som jeg trodde de skulle være heller, spørs om det ikke blir ett par til da
                              Last edited by berniebp87; 18-08-2010, 18:57.
                              Mvh Werner Harstad

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
                                Har lekt meg med GZ 8" neo høyttalerene idag, de høyttalerene må være noe av det råeste jeg har hørt! 6 6.5" og 2 5.25" har ikke sjans på det paret som jeg har nå med halvparten av effekt De er ikke så skrikete som jeg trodde de skulle være heller, spørs om det ikke blir ett par til da
                                Ja, tipper disse ruller ganske bra av i toppen når de står off-axis, og de spiller vel rett inn i skinka om de er montert slik som på videoen ennå? Så de trenger ikke være så skrikete Lurer på hvordan disse kunne ha fungert i en hjemmekinosetting? hmm...
                                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Working...
                                X