Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Utrolig stilig!
hvor kjøper du dynamo i fra?
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostBlir nok mechman igjen
Beklager at jeg søppler til tråden din...
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostVarierer en del etter hvilken bil man har, men etter alle avgifter og frakt, +\- 5000,-?
Comment
-
Originally posted by Question mark View PostLurer på om det er værdt det å kjøpe HO dynamo i sin førstebil. Jeg har ikke akkurat lyst til å bruke så mye penger på selve bilen, hvis du skjønner. Jeg vurderer en Toyota Corolla til rundt 30 lapper men jeg får ingen ordentlig HO alt til denne Jeg har fått beskjed fra Michael Singer at han kan tilby en 165A OEM med hans nyeste "1,7" overdrive pulley," som vist nok skal øke strømmen fra 30-40A på tomgang. Han skal ha 389$ for dette. Jeg har en dynaBel BF 7501.
Lurer også på å skaffe meg Singer dynamo, men har ikke bestemt meg ennå men nok OT nåMvh Werner Harstad
Comment
-
skjer det noe her inne eller?
Comment
-
Skal selge utstyret ja, men gir ikke opp prosjektet, bare utsetter det.
Etter å ha stått de 4-5 siste åra i garasjen hver eneste sommer så blir man litt lei av å "bo i basskassa" så i år vil jeg ha fri og gjøre noe annet og så starte på igjen med bilstereo når gnisten for det kommer tilbake kommer fortsatt til å jobbe litt med pickupen, ingenting av koblingsutstyr etc skal selges, så når jeg kjøper inn nytt utstyr er det "plug and play"
Verre er det ikkeMvh Werner Harstad
Comment
Comment