Announcement

Collapse
No announcement yet.

6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Krollesen View Post
    Hehe detta blir bra!
    Stå på Werner!
    Når kommer de to siste subbene da?
    Hakke peiling Tar bare ting som det kommer nå, no rush

    Originally posted by Question mark View Post
    Det er ganske høye grønne tall
    Forhåpentligvis blir de høyere etter hvert
    Mvh Werner Harstad

    Comment


    • Du er en syk syk mann, enkelt og greit Meeen, jeg liker det

      Comment


      • Utrolig stilig!

        hvor kjøper du dynamo i fra?
        FI SP4
        LIB
        Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
        DD4LIFE

        Comment


        • Originally posted by Hagalien View Post
          Utrolig stilig!

          hvor kjøper du dynamo i fra?
          Blir nok mechman igjen
          Mvh Werner Harstad

          Comment


          • Originally posted by berniebp87 View Post
            Blir nok mechman igjen
            har du peiling på hva 300 - 350amp ligger i pris?

            Beklager at jeg søppler til tråden din...
            FI SP4
            LIB
            Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
            DD4LIFE

            Comment


            • Min kom på 4600kr med gunstig valuttakurs og litt rabatt, men alt fra 4k til 7k

              Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
              Remi Lilleng

              Comment


              • Originally posted by Hagalien View Post
                har du peiling på hva 300 - 350amp ligger i pris?

                Beklager at jeg søppler til tråden din...
                Varierer en del etter hvilken bil man har, men etter alle avgifter og frakt, +\- 5000,-
                Mvh Werner Harstad

                Comment


                • Originally posted by berniebp87 View Post
                  Varierer en del etter hvilken bil man har, men etter alle avgifter og frakt, +\- 5000,-
                  Lurer på om det er værdt det å kjøpe HO dynamo i sin førstebil. Jeg har ikke akkurat lyst til å bruke så mye penger på selve bilen, hvis du skjønner. Jeg vurderer en Toyota Corolla til rundt 30 lapper men jeg får ingen ordentlig HO alt til denne Jeg har fått beskjed fra Michael Singer at han kan tilby en 165A OEM med hans nyeste "1,7" overdrive pulley," som vist nok skal øke strømmen fra 30-40A på tomgang. Han skal ha 389$ for dette. Jeg har en dynaBel BF 7501.
                  ?

                  Comment


                  • Originally posted by Question mark View Post
                    Lurer på om det er værdt det å kjøpe HO dynamo i sin førstebil. Jeg har ikke akkurat lyst til å bruke så mye penger på selve bilen, hvis du skjønner. Jeg vurderer en Toyota Corolla til rundt 30 lapper men jeg får ingen ordentlig HO alt til denne Jeg har fått beskjed fra Michael Singer at han kan tilby en 165A OEM med hans nyeste "1,7" overdrive pulley," som vist nok skal øke strømmen fra 30-40A på tomgang. Han skal ha 389$ for dette. Jeg har en dynaBel BF 7501.
                    Holder vel med god kabling og ett bra batteri eller to, men det beste er jo å ha en god dynamo som holder tritt med forsterkeren. Har jo brukt standard dynamo på flere av prosjektene mine å klart meg greit med det. Det begrenser jo tiden man kan spille for full rulle, bare husk å følge med på voltmeteret

                    Lurer også på å skaffe meg Singer dynamo, men har ikke bestemt meg ennå men nok OT nå
                    Mvh Werner Harstad

                    Comment


                    • skjer det noe her inne eller?
                      FI SP4
                      LIB
                      Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                      DD4LIFE

                      Comment


                      • Har ikke anels hvor på hvor mange ganger jeg har lest over trådene til deg å sandvik, men det motoverer noe j----g til å bygge selv hver gang jeg leser trådene til dere 2, stå på
                        JBL GTI 145,8db

                        Comment


                        • Ser ut som du selger hele prosjektet http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...33383&kwUnica=
                          ?

                          Comment


                          • :-( !!!!!!!!!
                            TEAM RE-LOUD
                            Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                            2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                            Comment


                            • Og jeg som har fulgt med her i flere år Vil se mer !
                              Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

                              Comment


                              • Skal selge utstyret ja, men gir ikke opp prosjektet, bare utsetter det.
                                Etter å ha stått de 4-5 siste åra i garasjen hver eneste sommer så blir man litt lei av å "bo i basskassa" så i år vil jeg ha fri og gjøre noe annet og så starte på igjen med bilstereo når gnisten for det kommer tilbake kommer fortsatt til å jobbe litt med pickupen, ingenting av koblingsutstyr etc skal selges, så når jeg kjøper inn nytt utstyr er det "plug and play"

                                Verre er det ikke
                                Mvh Werner Harstad

                                Comment

                                Working...
                                X