Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ground Zero og dynabel Prosjekt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ground Zero og dynabel Prosjekt!

Hallais folkens, jeg er en fyr på 17 år som har hatt hekta på stereo en stund, så for ganske mange år siden begynte jeg å spare opp penger for å kjøpe meg noe som kommer til å trykke rimerlig bra.

anlegget skal bestå av

- Ground Zero GZPW 15spl 10.000W Rms
    - 2 x Dynabel BF 8501 5000W Rms Pr stk
    - 3 x Kinetik HC1800 batterier
    - Soundstream Reference RF .6C front sett
    - dynaBel BF2252 2 x 225W rms (til front settet)
    - MASSE dynabel 50mm2 og litt 25mm2

Subben og Forsterkerene er kjøpt inn, resten er bestilt.
    Det kommer bilder underveis mens jeg legger opp og rigger inn i bilen!
    Dette skal inn i en Nissan Primera 2.0 twin cam 94mod.

ser bra ut dette Få opp mye bilder da

Comment

Bilder, bilder bilder! Spennende prosjekt! Likte valget av monoblokkene dine, er det nok med bare 3 batterier da? har du stor dynamo? Lykke til!
      Mvh Werner Harstad

Comment

hoho, var imponert når jeg i går fikk meg 50mm2 kabler, men vil tru du trenger flere enn bare en:P
        blir rått projekt, skal følge med

DynaBel
        VOLVO- for life
        Digital Design, Dynabel, /////Alpine

Comment

Originally posted by zr900turbo View Post
          ser bra ut dette Få opp mye bilder da
          Ja jeg håper det blir bra bilder kommer så fort som mulig, har bare litt internett problemer atm, så må til en kamerat og masse styr, men skal se om jeg får det til de nærmeste dagene.
          Originally posted by berniebp87 View Post
          Bilder, bilder bilder! Spennende prosjekt! Likte valget av monoblokkene dine, er det nok med bare 3 batterier da? har du stor dynamo? Lykke til!
          Bilder kommer veit du jeg er også veldig fornøyd med monoblokkene, de ligger ved siden av Ground Zero'en og bare venter på å få spille! Dynamo skal kjøpes inn så fort som mulig, har du noen ideer om hva som kan passe i en nissan primera 94 mod?
          Originally posted by 1/2en View Post
          hoho, var imponert når jeg i går fikk meg 50mm2 kabler, men vil tru du trenger flere enn bare en:P
          blir rått projekt, skal følge med

DynaBel
          Trenger mer enn 1? det blir jo 2 par med 50mm2 kabler til hver monoblokk.. og 25mm2 til 2 kanaleren

Comment

ville valgt noen andre batterier hvis du ikke har skaffa de allerede. har selv en GZPW15SPL i bilen med et Stinger fram og et Kinetik HC 2400 bak, men er veldig skuffa over hvor dårlig kinetik holder på spenningen.
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic
            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
            www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Working...
            X