Den er forresten ikke ferdig,men gikk tom for lim, så må kjøpe mer først.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
Ikke for å være frekk, men noen ganger er det lurt å snakke med folk som har litt erfaring med trekking, om materialvalg og som kan gi gode råd om hvordan man gjør det på beste måte.
Hvis du har fått råd av noen om å trekke hele dørtrekket ditt i suede/alcantara e.l. så er ikke det ett spesielt godt råd! Dette er vanskelige materialer å jobbe med når man har store "svinger" og utbygninger til høyttalere etc.
Eneste som kan gi brukbart resultat på ett dørtrekk som dette er vinylen til installbay eller om man bruker raggartyg. Ikke noe annet som jeg vet om som har tilsvarende strekk i alle retninger.
Når resultatet blir som her, så er dette en så innihampen dyr vei å gå for å lære! Vil tro det har gått med NOEN kr i materiell her...
Det er omtrent umulig å få trukket dette dørtrekket i en del, uten å lage f.eks. ett deksel til dørlomma eller trekke med noe annet nedi der. Men det hadde du fått vite om du hadde spurt noen med litt erfaring.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Vinyl hos installbay.no koster 345kr pr.meter. det jeg kjøpte kostet 108kr meteren. Men, dama til en kompis får seg heavy-duty symaskin ganske snart, så da skal vi sy ett helt dørtrekk!
Om dere er så flinke så kan dere jo bare komme hit å gjøre det for megLast edited by Dibbern; 01-09-2009, 17:35.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Personlig så har jeg litt troen på det, så lenge han gjør som han sier: Sy et trekk som passer med alle vinklene, og lim det på.
Dog, det blir jo en del sømmer i trekket da, om det er pent eller ikke er vel en smakssak for hver enkelt2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Originally posted by Eirik Aspaas View Postkan godt komme å gjøre det for deg, men ikke gratis :P
dessuten så er dørtrekket ditt så godt som umulig å trekke pent med de vinkleneAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by J.T. View PostPersonlig så har jeg litt troen på det, så lenge han gjør som han sier: Sy et trekk som passer med alle vinklene, og lim det på.
Dog, det blir jo en del sømmer i trekket da, om det er pent eller ikke er vel en smakssak for hver enkeltAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by Eirik Aspaas View PostSkreddersydd trekk er tøfft det.. Men hadde det vært en plan hadde jeg aldri giddi å bruke EN eneste krone på å trekke det førstAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by Eirik Aspaas View PostHadde du vært ivrig etter å lære hadde du spurt først
Dessuten skrev jeg at jeg ikke hadde giddi å trekke døra hvis du allikevel skulle sy et trekkAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
Comment