Originally posted by Paulsberg
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
Må jo nesten få den først! :P
Den driver å surrer rundt i en eller annen postbil for øyeblikket, så om noen ser en postbil i trondheimsregionen, så stopp den og forlang å få se etter en 28kg pakke med stor B2-logo på. Isåfall så ta den ut og ring meg! :P
Men fra spøk til revolver. Den er vel på postkontoret i morgen tidlig, så da får jeg ett par timer på meg til å bygge ei kasse til den...Blir en ca.40l lukket kasse for anledningen,siden jeg ikke rekker å bygge noe særlig før lørdagen.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Originally posted by Dibbern View Postæsj..da er det jo like greit å bruke den kassa jeg har da...// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
-
Da har den kommet!!!!!!
Satan for en pen subb!
Holder på å slenge sammen ei kasse til helgen nå. Den blir ikke pen, eller rett i kantene, men den får duge..
Bilder kommer først i kveld, siden jeg ikke har tilgang til pc hvor jeg kan legge over her... Eller kanskje jeg skal vente med bilder til over helgen så folk får sett den på LånkebanenAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Hei Andreas, glad for at den kom frem og at du er fornøyd. Kassa som den kom i kan jo brukes til mye rart. Alt fra å frakte øl til verktøys eske eller stol
Comment
Comment