Originally posted by berniebp87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
-
Originally posted by B2 Audio View PostHei Andreas, glad for at den kom frem og at du er fornøyd. Kassa som den kom i kan jo brukes til mye rart. Alt fra å frakte øl til verktøys eske eller stolAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostJeg vil ha en titt og prøvelytt av elementene når jeg kommer til Lånkebanen!
Bare jeg får høre på dine så!
Det er bare ett element forresten!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by B2 Audio View PostSpørs hvor mye han rekker å spille elementet til, men om ikke annet så blir det jo noe lyd i alle fall.
Anbefalt innspillingstid?Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
oppimot 100 timer er perfekt, men alt etter noen 8 timer så er det en merkbar forskjell.
Comment
-
Sett på lader, sett på en sang eller en sinustone i loop og la den stå hele døgnet
Eller kjør rundt til du ikke orker å kjøre lenger :P2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
skal si at det gikk fort med å få bygd den kassen.
Selv om HD12 er en konkurranse bass, så liker den å reprodusere dype bass toner uten å skulle fylle hele bagasjerommet.
Men mer effekt er ikke feil det heller.
Comment
-
Her går det unna ja
Jeg bygde jo ikke kassa fra bunn av i dag da, jeg bare byttet alle skruene, forborret nye hull, tettet alle kantene, satte i litt over 100skruer og lagde ny topp..gjort på ca.1 time.. Men den er jo ikke pen.. :P
Må vel snart få 5kw-blokka, bare jeg får rådAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
Comment