Da har forsterkeren ankommet Trondheim, og blir hentet av undertegnede i morgen! Satser på det blir bra med 4800wrms i den lille bilen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
-
Få det målt kjapt!Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostBILDER!!! gratulerer med ny forsterker i allefall
Har jo ikke tid til å sitte her når jeg kommer hjem i ettermiddag,da er det oppkobling! Så kan ikke love at det kommer med en gang :PAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostSponser meg med en termlab du da eller?!Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by DDaudio.no View PostJaja, såklart Du skal få en termlab av meg så du kan måle konkurrenten våres elementer i bilen din hehe.. Nei men serr, må få målt det. Er jo litt nysgjerrig på hvordan B2 spiller Som sagt tidligere, er det jo alltid spennende med nye merker, så vi kan utvide bilstereonorge, med flere aktører og større sortiment
B2 spiller helt rått! Har sitti å testa all slags sanger nå den siste timen, og det er ikke én sang den ikke takler med STOR presisjon! Jeg skal aldri ha noe annet enn B2 igjen!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostMå vel prøve å få målt det i løpet av vinteren ja!
B2 spiller helt rått! Har sitti å testa all slags sanger nå den siste timen, og det er ikke én sang den ikke takler med STOR presisjon! Jeg skal aldri ha noe annet enn B2 igjen!Mvh Werner Harstad
Comment
Comment