Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hmm, termlab sier du?

Synd du ikke bor i nærheten da kunne jeg tatt målingen for deg jeg
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

Comment

• Originally posted by B2 Audio View Post
      Hmm, termlab sier du?

Synd du ikke bor i nærheten da kunne jeg tatt målingen for deg jeg
      Du må vel snart ta deg en tur rundt i midtnorge å promotere litt,må du ikke?
      Andreas Dibbern
      Ford Fiesta
      Takk til B2Audio
      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• Dempet den ene døra med B2`s BBD (Better Bass Damping). Ble vanvittig stor forskjell! Midbassen gjorde plutselig nytten sin. Lytteopplevelsen ble helt herlig!Men bildekvaliteten er helt rævva desverre.

[IMG]http://i498.photobucket.com/albums/rr346/dibbern89/IMAG0032.jpg[/IMG

EDIT: skal ta noen andre bilder senere i dag, om jeg får tid,så dere får nøye dere med disse så lenge
        Andreas Dibbern
        Ford Fiesta
        Takk til B2Audio

Comment

• Her er den nye forsterkeren min! B2 M5
          4800wrms med galskap!

Andreas Dibbern
          Ford Fiesta
          Takk til B2Audio

Comment

• Har du dempa noe av ytterblekket at all? Ser kun litt rett bak der elementet antakelig sitter.
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

Comment

• Originally posted by Typhon View Post
              Har du dempa noe av ytterblekket at all? Ser kun litt rett bak der elementet antakelig sitter.
              ja, lenger opp i døra. Der du ser inn i døra satt det noen gamle dempematter, også hadde jeg ikke nok til resten av døra.
              Andreas Dibbern
              Ford Fiesta
              Takk til B2Audio

Comment

• Er det godkjent da eller?! :P
                Andreas Dibbern
                Ford Fiesta
                Takk til B2Audio

Comment

• ikke hvis døra er som den er på bildene :P da har du jo glemt den viktigste delen av døre

men har du dempa mer på selve ytterblekket er det jo greit..
                  www.eirikaspaas.com

Comment

• JADA, jeg har dempet det meste av ytterblekket, bortsett fra akkurat der det er åpning!
                    Andreas Dibbern
                    Ford Fiesta
                    Takk til B2Audio

Comment

• Bare å få tak i mer demping og dempe mer. Men vær forsiktig, det har lett for å ta overhånd når du først er i gang.
                      Husker et eget dempeprosjekt en gang på 90 tallet. 80 liter noise killer var blant noen av sakene som forsvant.
                      Mvh
                      J. Holm
                      www.b2audio.com
                      http://facebook.com/b2audio

Comment

• er jo rett bak der det er åpning at det er kritisk å dempe men da gjør du vel det når du fårneste ladning med matter
                        www.eirikaspaas.com

Comment

• Originally posted by B2 Audio View Post
                          Bare å få tak i mer demping og dempe mer. Men vær forsiktig, det har lett for å ta overhånd når du først er i gang.
                          Husker et eget dempeprosjekt en gang på 90 tallet. 80 liter noise killer var blant noen av sakene som forsvant.
                          Jeg jobber da med saken! -Det vet du vel
                          Jeg klarer forhåpentligvis å stoppe før jeg tyr til så mye noisekiller! :P

B2-matta er knallgod å jobbe med, og resultatet ble veldig bra! Sånn som jeg ser det nå tror jeg ikke jeg vil trenge mer enn ett lag, selv om alle mener at man skal ha MINST 3 lag med ymse dempematter!
                          Andreas Dibbern
                          Ford Fiesta
                          Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                            er jo rett bak der det er åpning at det er kritisk å dempe men da gjør du vel det når du fårneste ladning med matter
                            Jess, det blir når jeg får mer matter!
                            Det ligger en dempematte der nå også, og det er vel det som i utgangspunktet er det viktigste?
                            Mulig jeg har mistforstått hele konseptet, men poenget med å dempe ytterblekket er vel for at det ikke skal slingre så jævli? Så i teorien kunne jeg brukt en jævli svær gaffateip på blekket, for at det skal roe seg..?
                            Andreas Dibbern
                            Ford Fiesta
                            Takk til B2Audio

Comment

• Skal vel mye "gaffa" til for å få noen effekt sånn sett.. Mattene tilfører masse til platene det ligger mot, noe som vil redusere vibrasjoner.
                              Alpine 137BTi
                              B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

• Fått koblet opp B2 blokka nå?
                                Tidligere importør for Digital Designs,
                                overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Working...
                                X