Dempet den ene døra med B2`s BBD (Better Bass Damping). Ble vanvittig stor forskjell! Midbassen gjorde plutselig nytten sin. Lytteopplevelsen ble helt herlig!Men bildekvaliteten er helt rævva desverre.
Bare å få tak i mer demping og dempe mer. Men vær forsiktig, det har lett for å ta overhånd når du først er i gang.
Husker et eget dempeprosjekt en gang på 90 tallet. 80 liter noise killer var blant noen av sakene som forsvant.
Bare å få tak i mer demping og dempe mer. Men vær forsiktig, det har lett for å ta overhånd når du først er i gang.
Husker et eget dempeprosjekt en gang på 90 tallet. 80 liter noise killer var blant noen av sakene som forsvant.
Jeg jobber da med saken! -Det vet du vel
Jeg klarer forhåpentligvis å stoppe før jeg tyr til så mye noisekiller! :P
B2-matta er knallgod å jobbe med, og resultatet ble veldig bra! Sånn som jeg ser det nå tror jeg ikke jeg vil trenge mer enn ett lag, selv om alle mener at man skal ha MINST 3 lag med ymse dempematter!
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
er jo rett bak der det er åpning at det er kritisk å dempe men da gjør du vel det når du fårneste ladning med matter
Jess, det blir når jeg får mer matter!
Det ligger en dempematte der nå også, og det er vel det som i utgangspunktet er det viktigste?
Mulig jeg har mistforstått hele konseptet, men poenget med å dempe ytterblekket er vel for at det ikke skal slingre så jævli? Så i teorien kunne jeg brukt en jævli svær gaffateip på blekket, for at det skal roe seg..?
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment