Skal nok trekke igjen ja! Men da får du og Håkon lette på ræva og hjelpe meg da vettu hehe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
Så ut som om det gamle anlegget trøkket bra det også, så blir spennende å se når når alt det nye er ferdigTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Da blir vel resultatet deretter også da:P Du ligger nedi bakken her, jeg ligger nedi bakken her, Håkon ligger nedi bakken her,stupfulle og jævlige, og bilen står like urørt som førAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Sier ikke dette får å være kødd... kanskje litt, er jo en forumpøbel.. men du burde kanskje vurdere å sette bort jobben? Hvis noen ærligtalt mener dette er i nærheten av brukbart så kan jeg ikke forstå annet enn at de lyver..sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Han har vel ikke like mye erfaring som mange andre her, så er jo en grei måte å få erfaring på tror jeg. Men man blir ikke særlig motivert til å holde på når folk skal komme med sånne komentarer, eller? er jo mulig å si det man mener på en litt hyggeligere måte, eller skal det være helt forbannet umulig? Istedenfor å komme med slike komentarer kan man heller komme med tips om hva man kan gjøre bedre, dette forumet er jo ment for at vi som ikke kan så mye får hjelp fra de som har drevet med bilstereo i flere år, eller tar jeg feil nå?
Vi får bare håpe at resultatet blir bra hvertfall, uansett om det ser lovende ut eller ikke!
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostHvordan i all verden kan du se det? hehe
Teskje: TSW-SPL subber fra Pioneer + bitteliten bilTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
-
Originally posted by Erik André View PostSier ikke dette får å være kødd... kanskje litt, er jo en forumpøbel.. men du burde kanskje vurdere å sette bort jobben? Hvis noen ærligtalt mener dette er i nærheten av brukbart så kan jeg ikke forstå annet enn at de lyver..Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostSkjønner at det er vanskelig
Teskje: TSW-SPL subber fra Pioneer + bitteliten bil
Joda, jeg syns nå det trøkka rimelig bra, selv om "alle" mener at de subbene er dårlige..
Håper bare jeg har ork til å bygge nytt. Har egentlig ikke noe sted å stå og holde på, så hvis noen i Trheims området har en garasje eller no og vil dele den med meg er det bare å si ifra!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostHvis alle skal sette bort arbeidet.. -Hvorfor i all verden skal vi ha det her som hobby da?! Det at du ikke syns det her ser ut so et greit utgangspunkt kunne ikke brydd meg mindre, for det som teller er hva jeg selv syns, og ikke hva du synsMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostHelt enig! trenger ikke å være perfekt eller EMMA kvalitet på det man gjør så lenge man er fornøyd med det selv! det er jo "bare" en hobby for svarte! så lenge man selv er fornøyd så er det jo det som teller synes jeg i allefall. Stå på, er bra dette!
Men Dibbern hadd kanskje vært godt med øl
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostHelt enig! trenger ikke å være perfekt eller EMMA kvalitet på det man gjør så lenge man er fornøyd med det selv! det er jo "bare" en hobby for svarte! så lenge man selv er fornøyd så er det jo det som teller synes jeg i allefall. Stå på, er bra dette!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
Comment