Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Skal nok trekke igjen ja! Men da får du og Håkon lette på ræva og hjelpe meg da vettu hehe
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

Så ut som om det gamle anlegget trøkket bra det også, så blir spennende å se når når alt det nye er ferdig
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Hvordan i all verden kan du se det? hehe
        Andreas Dibbern
        Ford Fiesta
        Takk til B2Audio

Comment

Originally posted by Dibbern View Post
          Skal nok trekke igjen ja! Men da får du og Håkon lette på ræva og hjelpe meg da vettu hehe
          Øl og pizza så kommer jeg med engang :P

Comment

Da blir vel resultatet deretter også da:P Du ligger nedi bakken her, jeg ligger nedi bakken her, Håkon ligger nedi bakken her,stupfulle og jævlige, og bilen står like urørt som før
            Andreas Dibbern
            Ford Fiesta
            Takk til B2Audio

Comment

hehe.ja blir ikke det flott?

Comment

Sier ikke dette får å være kødd... kanskje litt, er jo en forumpøbel.. men du burde kanskje vurdere å sette bort jobben? Hvis noen ærligtalt mener dette er i nærheten av brukbart så kan jeg ikke forstå annet enn at de lyver..
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Han har vel ikke like mye erfaring som mange andre her, så er jo en grei måte å få erfaring på tror jeg. Men man blir ikke særlig motivert til å holde på når folk skal komme med sånne komentarer, eller? er jo mulig å si det man mener på en litt hyggeligere måte, eller skal det være helt forbannet umulig? Istedenfor å komme med slike komentarer kan man heller komme med tips om hva man kan gjøre bedre, dette forumet er jo ment for at vi som ikke kan så mye får hjelp fra de som har drevet med bilstereo i flere år, eller tar jeg feil nå?

Vi får bare håpe at resultatet blir bra hvertfall, uansett om det ser lovende ut eller ikke!

Comment

Hvordan i all verden kan du se det? hehe
                    Skjønner at det er vanskelig

Teskje: TSW-SPL subber fra Pioneer + bitteliten bil
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Originally posted by halseth View Post
                      hehe.ja blir ikke det flott?

Jo, det kan da hende!

Vi får prøve, og se hvordan det går
                      Andreas Dibbern
                      Ford Fiesta
                      Takk til B2Audio

Comment

Originally posted by Erik André View Post
                        Sier ikke dette får å være kødd... kanskje litt, er jo en forumpøbel.. men du burde kanskje vurdere å sette bort jobben? Hvis noen ærligtalt mener dette er i nærheten av brukbart så kan jeg ikke forstå annet enn at de lyver..
                        Hvis alle skal sette bort arbeidet.. -Hvorfor i all verden skal vi ha det her som hobby da?! Det at du ikke syns det her ser ut so et greit utgangspunkt kunne ikke brydd meg mindre, for det som teller er hva jeg selv syns, og ikke hva du syns
                        Andreas Dibbern
                        Ford Fiesta
                        Takk til B2Audio

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                          Skjønner at det er vanskelig

Teskje: TSW-SPL subber fra Pioneer + bitteliten bil
                          Hehe, skjønte da det! :P

Joda, jeg syns nå det trøkka rimelig bra, selv om "alle" mener at de subbene er dårlige..

Håper bare jeg har ork til å bygge nytt. Har egentlig ikke noe sted å stå og holde på, så hvis noen i Trheims området har en garasje eller no og vil dele den med meg er det bare å si ifra!
                          Andreas Dibbern
                          Ford Fiesta
                          Takk til B2Audio

Comment

Hvis alle skal sette bort arbeidet.. -Hvorfor i all verden skal vi ha det her som hobby da?! Det at du ikke syns det her ser ut so et greit utgangspunkt kunne ikke brydd meg mindre, for det som teller er hva jeg selv syns, og ikke hva du syns
                            Helt enig! trenger ikke å være perfekt eller EMMA kvalitet på det man gjør så lenge man er fornøyd med det selv! det er jo "bare" en hobby for svarte! så lenge man selv er fornøyd så er det jo det som teller synes jeg i allefall. Stå på, er bra dette!
                            Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
                              Helt enig! trenger ikke å være perfekt eller EMMA kvalitet på det man gjør så lenge man er fornøyd med det selv! det er jo "bare" en hobby for svarte! så lenge man selv er fornøyd så er det jo det som teller synes jeg i allefall. Stå på, er bra dette!
                              Helt enig.
                              Men Dibbern hadd kanskje vært godt med øl

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
                                Helt riktig! Du har skjønt det!
                                Andreas Dibbern
                                Ford Fiesta
                                Takk til B2Audio

Comment

Working...
                                X