Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by DDaudio.no View Post
    Fått koblet opp B2 blokka nå?
    Jepp! Den ble koblet opp på fredag, og jeg er knallfornøyd! En vannvittig pen forsterker som har gode og solide utganger/innganger og som VIRKELIG leverer lyden! fyttirakkern! Har gåsehud hver gang jeg kjører jeg nå!
    Eneste problemet er at jeg ikke har nok strøm!
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• Hehe, det vil alltid bli en flaskehals et eller annet sted for oss ikke-millionærer

Få deg et skikkelig batteri når du kan, så får du nok en fetere måling enn 129db. Bygd ny kasse da?

Klarer du forresten hair-trick? Hifonics klarer det med 2x8", så 12" er ikke for lite til dette
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• litt vanskelig å lage hair tricks i en lukka kasse
        I alle fall av den typen som Dibbern har.

Med en gang han får bygd riktig kasse til den bilen, da tror jeg også at det kommer til å skje saker.

12" med 40 liter lukka mot 2 x 8" tunet riktig i 63 liter med 6", tror nok jeg vet hva produserer mest trykk.
        Mvh
        J. Holm
        www.b2audio.com
        http://facebook.com/b2audio

Comment

• Originally posted by DDaudio.no View Post
          Hehe, det vil alltid bli en flaskehals et eller annet sted for oss ikke-millionærer

Få deg et skikkelig batteri når du kan, så får du nok en fetere måling enn 129db. Bygd ny kasse da?

Klarer du forresten hair-trick? Hifonics klarer det med 2x8", så 12" er ikke for lite til dette
          Jepp. Har man ordnet èn ting er det alltid noe annet som kommer oppå igjen!
          Hadde jeg hatt B2 blokka når jeg målte hadde det nok blitt mer enn 129db. Jeg brukte en RF t1500-1db. Matet subben med 1000wrms i 2 ohm. Nå er det atskillig mer futt i den.

Hair-trick får jeg nok ikke til med lukket kasse nei,men må jo satse på å få til det med porta kasse!
          Har heller ikke bygd ny kasse enda.. Må vel få gjort det snart! Trenger bare en plass å stå og gjøre det!
          Andreas Dibbern
          Ford Fiesta
          Takk til B2Audio

Comment

• Ble litt overivrig med volumknappen i dag

hehe,neida, men det hadde jo vært litt artig!
            Var en kar som holdt på i en strøm-mast ved siden av bilen min som fant ut at han skulle slippe en krok ned på ruta, så da var det bare å dra på Hurtigruta Carglass, og 3 timer senere hadde jeg ny rute,med soting øverst! Hell i uhell er det vel noe som heter:P
            Andreas Dibbern
            Ford Fiesta
            Takk til B2Audio

Comment

• LOL! begynte å lure der! hadde 1 12" klart det der hadde jeg gått rett over til B2 Bra at det var hell i uhell og ikke bare uhell. Og for å få til et "ordentlig" hairtrick må man opp i 150dB, men man får jo det til å bevege på seg ved lavere dB også, tenker du klarer å få til noe svevende hår når oppsettet ditt er komplett!
              Mvh Werner Harstad

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
                LOL! begynte å lure der! hadde 1 12" klart det der hadde jeg gått rett over til B2 Bra at det var hell i uhell og ikke bare uhell. Og for å få til et "ordentlig" hairtrick må man opp i 150dB, men man får jo det til å bevege på seg ved lavere dB også, tenker du klarer å få til noe svevende hår når oppsettet ditt er komplett!
                Hehe! Ja, var flaks det gitt!
                Jeg skal jo opp på 150db! Målet må jo være såpass! Vi leker ikke butikk her liksom
                Andreas Dibbern
                Ford Fiesta
                Takk til B2Audio

Comment

• 150db ja, koster penger og komme opp dit :P men det har du no brukt nok av allerede så..

Comment

• En sub til i riktig kasse så er han nok svært nært
                    Jonas Tautra
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Termlab er nermere enn du tror har jo en jeg da
                      MVH, Øivind Sandvik
                      sigpic
                      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                      www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• Originally posted by B2 Audio View Post
                        litt vanskelig å lage hair tricks i en lukka kasse
                        I alle fall av den typen som Dibbern har.

Med en gang han får bygd riktig kasse til den bilen, da tror jeg også at det kommer til å skje saker.

12" med 40 liter lukka mot 2 x 8" tunet riktig i 63 liter med 6", tror nok jeg vet hva produserer mest trykk.
                        Hehe, såklart

Vet lite om kassen og oppsettet hans, da jeg ikke har lest så mye før nå. Men med en ordentlig god kasse bør han få flyttet litt blondt hår, så det kan jo bli spennende å se hva som skjer videre
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Originally posted by halseth View Post
                          150db ja, koster penger og komme opp dit :P men det har du no brukt nok av allerede så..
                          Skal dit koste hva det koste vil! Når jeg har brukt såpass mye, på såpass rått utstyr, syns jeg faen meg jeg fortjener å nå 150db! :P
                          Andreas Dibbern
                          Ford Fiesta
                          Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Hifonic View Post
                            En sub til i riktig kasse så er han nok svært nært
                            Bare å komme og bygge en til meg det!
                            Er det noen som er dyktig på tuning osv er det vel du!
                            Andreas Dibbern
                            Ford Fiesta
                            Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Øivind Sandvik View Post
                              Termlab er nermere enn du tror har jo en jeg da
                              Det er sant! Er ikke mer enn 1-1,5time unna trheim det?
                              Skulle vel kanskje hatt meg utover der i løpet av vinteren!
                              Andreas Dibbern
                              Ford Fiesta
                              Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Dibbern View Post
                                Det er sant! Er ikke mer enn 1-1,5time unna trheim det?
                                Skulle vel kanskje hatt meg utover der i løpet av vinteren!
                                stemmer nok det

er bare å si fra først det
                                MVH, Øivind Sandvik
                                sigpic
                                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                                www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Working...
                                X