Originally posted by berniebp87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
-
Originally posted by berniebp87 View PostSå ut som det var bra slaglengde på den der ja få rævva i gir å bygg ei ordentlig kasse nå da, hehe!
Vise ord min venn, vise ord.
Comment
-
Av en eller annen merkelig grunn fungerer plutselig Hertz-forsterkeren som den skal. Nå kan jeg skru opp det øret tåler, og den kutter ikke. Jeg har ikke rørt noe som helst av innstillinger eller ledninger, så det var veldig merkelig, men dæven for en lyd det ble!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
, da trenger du ikke heller å spare like lenge til noe annet som du kan bruke penger på.
Comment
-
Originally posted by B2 Audio View Post, da trenger du ikke heller å spare like lenge til noe annet som du kan bruke penger på.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Jada, var knallartig at Hertz-forsterkeren fungerte som den skulle, men det var tydeligvis ikke Helix-diskanten så veldig glad i, for nå har faen meg den andre også tatt kvelden! Er jommen ikke lenge siden jeg kjøpte ny diskant da den forrige tok kvelden! Helix RS6 selges med delefiltre, midbasser og èn fungerende diskant! Kan også slenge med Hertz EP4 om ønskelig. Det fungerer veldig bra sammen!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Neida, såpass høyt var det ikke gitt. Det var ikke antydning til forvrengning en gang. Var jo derfor det var så artig! :P
Kasta meg av veien og røsket ut diskanten med en gang den sluttet å spille, og den var sinnsykt varm, og det er jo ikke noe godt tegn. Testet den på det andre delefilteret også, og det skjedde ingen ting. Er vel svært lite å få gjort med den diskanten da.. Satt faktisk i går kveld å plukket fra hverandre den forrige diskanten som tok kvelden, og det er jo ikke mulig å få lodda den eller noe i den dur... Forbanna dritt!!!!!
Men, nå blir det 2-veis sett fra B2Audio istedet. tenkte egentlig å vente litt med det,siden Helix-settet skulle være så bra, og siden jeg i utgangspunktet er jævli fornøyd med det, men nå er det jo ingen grunn til å vente alikevel!
Jada, man blir jo bitt av bilstereobasillen, så jeg kan vel ikke gi meg før jeg når 150db+! Hadde jo vært artig med et sånt klistremerke! hehe.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
Comment