Har ikke skjedd noe særlig på stereofronten i det siste, siden jeg blåste en diskant, og ble så forbanna og lei hele greia at jeg var nødt til å finne på litt andre ting... Ikke nødvendigvis finne på ting uten at det handler om bil da selvfølgelig... Jeg er vel den eneste i Norge som har det her - på en Fiesta vel og merke...
Det ser ut som det er litt skjevt, men det er ikke det. Man blir litt lurt av bildet.
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Da er det jo bare å kose seg med det en stund intill at bilstereo basillen kommer opp igjen.
Blir nok snart bitt igjen skal du se! Regner med jeg begynner rett over nyttår med nytt B2-frontsett(såfremt du har fått laget noen delefiltere til meg), også blir det demping av hele bilen. Taket flekser noe sinnsykt nå,og bråker noe voldsomt, så det må absolutt til. Også må jeg jo prøve Better Bass Remote. og litt etter det blir det en B2 HD12 til!
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
hører vell deg en mil før du nermer deg nabolaget nå da
2 toms hele veien?
nope. bråker omtrent ingen ting. det er kun bakerste potta som er bytta. og jeg ville ikke ha for mye bråk heller. det er mest for syns skyld! -og det ble jo ganske frekt
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Ble fett det der Ligner på det jeg hadde tenkt å lage på min '88 Fiesta med full original rs-styling, men så ble den solgt.
Gleder meg til å se mere fremgang innen stereoen !
Ble fett det der Ligner på det jeg hadde tenkt å lage på min '88 Fiesta med full original rs-styling, men så ble den solgt.
Gleder meg til å se mere fremgang innen stereoen !
Fornøyd selv også!
Blir artig å komme i gang med bygging over nyttår!
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Jessda. Ikke noe stereorelatert foreløpig.
Men, jeg ble påkjørt bakfra forrige helg, og skal ha ny fanger. Jeg kunne tenkt meg en Fiesta RS fanger. Noen som vet hvor jeg kan få tak i? Om den kommer fra dynga, eller fra forhandler spiller ingen rolle, men den må være hel, passe rett på bilen uten modifikasjoner, og alle festene må være der. har nemlig ikke tenkt til å betale ekstra til lakkeringsverkstedet for at de skal begynne å fikse noe ekstra.
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Comment