Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dette var kjedelig å høre. Håper du får fiksa bilen din uten for mye problemer da?
    Husk at du har en slektning til anlegget ditt stående som kanskje kan muntre deg opp litt da
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

Comment

• Er ikke så veldig store problemer å få det fikset.Det bare tar litt tid. Om jeg ikke finner en annen "styling"-fanger jeg vil ha, blir det bare ny originalfanger, og da er det gjort i løpet av neste uke...
      En slektning til anlegget mitt? Nå er jeg ikke helt med her tror jeg... :P
      Andreas Dibbern
      Ford Fiesta
      Takk til B2Audio
      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• Skulle ikke du ha en HD12 til?
        Mvh Tony Andrè
        Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
        Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

• Originally posted by Toby91 View Post
          Skulle ikke du ha en HD12 til?
          Stemmer det gitt. åå! Sånn å forstå! hehe. Litt sliten i dag tror jeg.hehe
          Andreas Dibbern
          Ford Fiesta
          Takk til B2Audio

Comment

• http://www.finndel.no/FinndelSokesid...O6KtQnsJ/IWg==

Hvordan går det med frontsettet? har du kjøpt nytt?

Comment

• Originally posted by Stianuno View Post
              http://www.finndel.no/FinndelSokesid...O6KtQnsJ/IWg==

Hvordan går det med frontsettet? har du kjøpt nytt?
              Jeg har fortsatt Helix RS6 montert. -er forsåvidt veldig fornøyd med det, men jeg skal ha komplett B2audio-bil, så det blir byttet ut forhåpentligvis ganske snart
              Andreas Dibbern
              Ford Fiesta
              Takk til B2Audio

Comment

• ??

Originally posted by Dibbern View Post
                Jeg får selvfølgelig deler og lakkering, men kun opp til den summen som det ville kostet å lakkere og montere en original fanger.
                Syns dette var litt rart... Om du bruker forsikring til å ordne skaden hos et godkjent verksted skal du jo ha bilen i den stand den var når den ble krasjet. Hadde nylig en diesel Mondeo innom jobb med komplett rs kitt, tonede lykter osv og han får satt på ny RS bakfanger på forsikringen. Men forsikringsagenter er ikke alltid like lett å ha med å gjøre... De vil spare penger der de kan.
                sigpic

Comment

• Originally posted by TheCharger View Post
                  Syns dette var litt rart... Om du bruker forsikring til å ordne skaden hos et godkjent verksted skal du jo ha bilen i den stand den var når den ble krasjet. Hadde nylig en diesel Mondeo innom jobb med komplett rs kitt, tonede lykter osv og han får satt på ny RS bakfanger på forsikringen. Men forsikringsagenter er ikke alltid like lett å ha med å gjøre... De vil spare penger der de kan.
                  Jeg har ikke RS-fanger fra før av,men jeg tenkte jeg skulle benytte kjangsen og kjøpe meg det.
                  Men det lar seg ikke gjøre.For ingen som kan bekrefte om fanger fra MK5 passer på MK4, og det er ingen i Norge som har den på lager, og om jeg bestiller, så MÅ jeg kjøpe den, så nå blir det original fanger istedet. Orker ikke styre og bruke masse penger på å få RS/Sport-fanger.
                  Andreas Dibbern
                  Ford Fiesta
                  Takk til B2Audio

Comment

• Bestilt meg voltmeter fra eBay.com. Om det er plass til det kommer jeg til å montere det i askebeger-skuffen. Bare flytter sigarett-tennern.
                    Tror det blir ganske allreigt, for er jo litt størrelse på det, og det kommer sikkert til å lyse ganske bra, så om jeg ikke vil ha kraftig blått lys i bilen hele tiden kan jeg bare lukke igjen skuffen.

Andreas Dibbern
                    Ford Fiesta
                    Takk til B2Audio

Comment

• Om du får montert det skikkelig fint i askebegeret kan jo det blir veldig bra
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Var jo på en måte planen det! hehe
                        Andreas Dibbern
                        Ford Fiesta
                        Takk til B2Audio

Comment

• Bestilte BBD i dag. -Better bass dampingmat.
                          Kommer i løpet av neste uke, så da er jeg ihvertfall i gang igjen!

http://b2audio.no/damping_mats.html
                          Andreas Dibbern
                          Ford Fiesta
                          Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Dibbern View Post
                            Var jo på en måte planen det! hehe
                            Haha ja, klart det

Originally posted by Dibbern View Post
                            Bestilte BBD i dag. -Better bass dampingmat.
                            Kommer i løpet av neste uke, så da er jeg ihvertfall i gang igjen!

http://b2audio.no/damping_mats.html
                            Det blir bra vettu! Skal bestille en pakke nå snart, er jo på tilbud
                            Planen min er ihvertfall å sette igang og dempe bilen i vinterferien.
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• planen min er å sette i gang med en gang jeg får pakka!
                              Dempematta er knallgod å jobbe med, og fungerer utmerket! Har bare dempet ei dør foreløpig,men fy faen så stor forskjell det ble bare av det!
                              Andreas Dibbern
                              Ford Fiesta
                              Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Dibbern View Post
                                planen min er å sette i gang med en gang jeg får pakka!
                                Dempematta er knallgod å jobbe med, og fungerer utmerket! Har bare dempet ei dør foreløpig,men fy faen så stor forskjell det ble bare av det!
                                Såpass ja. Det høres veldig lovende ut!
                                Jeg skal begynne med dørene foran tenkte jeg,
                                også ta bagasjerommet (det er veldig enkelt i min bil da)
                                Hvis jeg får tid bare peiser jeg på resten av bilen også.

Men hva burde prioriteres?
                                Burde man ta taket??

1.Fordører
                                2. Bagasjerom
                                3. ---
                                4. ---
                                5. ---
                                6. Tak

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Working...
                                X