Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Absolutt alt bør tas!
    Jeg begynner med å avslutte dørene.
    - bagasjerommet
    - hele dørken
    - bakluka
    - taket
    - torpedovegg
    - generelt alt som skrangler.
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• Okei. Vinduene får vi ikke tatt da
      Hvordan kommer vi til på torpedoen?
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
        Okei. Vinduene får vi ikke tatt da
        Hvordan kommer vi til på torpedoen?
        Nei, vinduene blir vanskelig gitt..
        Jeg vet ikke om jeg får tatt torpedoen, men jeg skal ta der jeg kommer til ihvertfall,under pedalene osv..
        Andreas Dibbern
        Ford Fiesta
        Takk til B2Audio

Comment

• Aha ok. Rundt hjulbuene er vel viktig også? Mtp hjulstøy...
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Da har jeg fått en finfin pakke B2 BBD i hus! Begynner med demping i løpet av helgen, og neste uke!
            Andreas Dibbern
            Ford Fiesta
            Takk til B2Audio

Comment

• Ble litt gira med å få dempet bilen, så sto opp ekstra tidlig i dag, så jeg fikk tatt den siste døra før jobb! Men nå er jeg på jobb, så bilder får bli i kveld!
              Andreas Dibbern
              Ford Fiesta
              Takk til B2Audio

Comment

• Dempa du bilen din tiiidlig idag, før jobb?? Hvordan ble dørene? Merker du noen forskjell?
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Joda,tidlig og tidlig men.. Begynte 12 på jobb, så var oppe i 10tiden:P
                  Det er vanvittig stor forskjell bare ved å ha dempet dørene! Gleder meg til å få gjort resten!
                  Det er jo så genialt med de store mattene, for når jeg skal dempe taket passer 2 matter ca. rett på, så er bare å slenge dem på og rulle!
                  Andreas Dibbern
                  Ford Fiesta
                  Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Dibbern View Post
                    Det er jo så genialt med de store mattene, for når jeg skal dempe taket passer 2 matter ca. rett på, så er bare å slenge dem på og rulle!
                    Det er jo bra at det ikke bare er jeg som har oppleved den fordelen med matten
                    Mvh
                    J. Holm
                    www.b2audio.com
                    http://facebook.com/b2audio

Comment

• Liten bildeoppdatering. Ikke så veldig spennende,men helt greit..

Legg merke til tanga som ligger oppå. Bra størrelse på mattene!

Fine og blanke! 10 stk matter.

Så en annen liten godsak. Snusen er der for å vise størrelsesforhold.

Digitalt voltmeter! Blir greit å ha, istedet for analog måler som ikke er like nøyaktig
                      Andreas Dibbern
                      Ford Fiesta
                      Takk til B2Audio

Comment

• når kommer andre subben da? demping til uka?

Comment

• Andre subben kommer før sommeren en gang. Forhåpentligvis i Mars.Lommeboken må strekke til først..
                          Dempingen er påbegynt, men er ikke lett å få gjort noe når jeg ikke har et varmt sted å stå gitt...
                          Andreas Dibbern
                          Ford Fiesta
                          Takk til B2Audio

Comment

• okey.. stått i en varm garasje i hele helga å montert nytt frontsett jeg

Comment

• Også sa du ikke ifra?! Da vet du å gjøre det neste gang!
                              Andreas Dibbern
                              Ford Fiesta
                              Takk til B2Audio

Comment

• nei, tenkte ikke på det... blir lenge til neste gang, ferdig montert jeg nå

Comment

Working...
                                X