Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dibbern View Post
    Jeg merket forskjell ved at jeg har dempet hele bagasjerommet, og bakluka, så da skrangler det ikke så jævli. Også ble det en annen tone i bilen virket det som
    Better Bass Damping Matt ser ut til å gjøre jobben sin da.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

Comment

• Originally posted by B2 Audio View Post
      Better Bass Damping Matt ser ut til å gjøre jobben sin da.
      Absolutt! Mye bedre enn jeg egentlig hadde forventet! Det er så genialt at det er så store plater, for i bagasjerommet trengte jeg bare èn hel plate, så var hele gulvet dekt! Enklere enn det blir det ikke!
      Andreas Dibbern
      Ford Fiesta
      Takk til B2Audio
      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• Var faktisk ute i går kveld og tok noen bilder, men så fant jeg selvfølgelig ikke kabelen, så blir nok noen bilder i kveld!
        Andreas Dibbern
        Ford Fiesta
        Takk til B2Audio

Comment

• ajajaj! Her kommer bilder!

Noen som ser hva jeg tar bilde av?

Ble ganske kult med klistremerkene der, for de ser ut som de er integrert i sotinga.
          Andreas Dibbern
          Ford Fiesta
          Takk til B2Audio

Comment

• Nice! Bra jobba på de hjultårna Merka du stor forskjell på veistøyen? Har du piggdekk?
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Takktakk! Ble markant forskjell ja! Kjører piggfritt.
              Andreas Dibbern
              Ford Fiesta
              Takk til B2Audio

Comment

• Ok. Jeg kjører med pigg jeg da, og det støyer VELDIG! Tipper jeg også vil merke markant forskjell
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
                  Ok. Jeg kjører med pigg jeg da, og det støyer VELDIG! Tipper jeg også vil merke markant forskjell
                  Skulle gjerne hatt piggdekk jeg også,men jobber i byen, og der er det piggdekkavgift osv, så ble billigere med piggfritt.
                  Du vil garantert merke stor forskjell! Blir jo som å kjøre helt ny bil!
                  Andreas Dibbern
                  Ford Fiesta
                  Takk til B2Audio

Comment

Skulle gjerne hatt piggdekk jeg også,men jobber i byen, og der er det piggdekkavgift osv, så ble billigere med piggfritt.
                    Du vil garantert merke stor forskjell! Blir jo som å kjøre helt ny bil!
                    Jepp. For å si det sånn, merker stor forskjell på lyden i 40 km/t og 100 km/t. Nå er det bare et par uker igjen Ta flere bilder underveis a!
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Og sånn ble det. Ganske bra spenning på batteriet ihvertfall!

Kunne jeg spurt hvor du kjøpte denne fine lille saken og evt. hvor mye den kostet?
                      VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
                      DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
                      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

Comment

• Originally posted by kalosturbo View Post
                        Kunne jeg spurt hvor du kjøpte denne fine lille saken og evt. hvor mye den kostet?
                        Ble kjøpt herfra:
                        http://cgi.ebay.com/3-12v-Digital-Bl...item19b7e751dc

Tror jeg betalte 62kr inkludert frakt.
                        Andreas Dibbern
                        Ford Fiesta
                        Takk til B2Audio

Comment

• Wow det var billig. Vanskelig å koble opp eller?
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
                            Wow det var billig. Vanskelig å koble opp eller?
                            Er ikke noe å si på prisen nei!
                            Veldig enkelt å koble opp. Koblet +på strøm på spilleren, så den skrur seg av når jeg skrur av spilleren, og - til jord.
                            Andreas Dibbern
                            Ford Fiesta
                            Takk til B2Audio

Comment

Er ikke noe å si på prisen nei!
                              Veldig enkelt å koble opp. Koblet +på strøm på spilleren, så den skrur seg av når jeg skrur av spilleren, og - til jord.
                              Eller så kunne du jo hatt den på lysene slik at du har et voltmeter på sålenge du kjører som mange andre har

Men den passer kanskje best til "bilstereobruk" med tanke på design og slikt
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Originally posted by DD-Henrik View Post
                                Eller så kunne du jo hatt den på lysene slik at du har et voltmeter på sålenge du kjører som mange andre har

Men den passer kanskje best til "bilstereobruk" med tanke på design og slikt
                                Jeg skrur ikke av spilleren, under noen omstendigheter, så lenge jeg kjører. Så det er nok ikke noe problem. Mye enklere å finne en ledig ledning på spilleren også, istedenfor å finne ledning til lysene.
                                Andreas Dibbern
                                Ford Fiesta
                                Takk til B2Audio

Comment

Working...
                                X