Originally posted by Dibbern
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
-
Originally posted by B2 Audio View PostBetter Bass Damping Matt ser ut til å gjøre jobben sin da.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
-
-
Originally posted by TakeTheTime View PostOk. Jeg kjører med pigg jeg da, og det støyer VELDIG! Tipper jeg også vil merke markant forskjell
Du vil garantert merke stor forskjell! Blir jo som å kjøre helt ny bil!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostSkulle gjerne hatt piggdekk jeg også,men jobber i byen, og der er det piggdekkavgift osv, så ble billigere med piggfritt.
Du vil garantert merke stor forskjell! Blir jo som å kjøre helt ny bil!¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by Dibbern View Post
Og sånn ble det. Ganske bra spenning på batteriet ihvertfall!
Kunne jeg spurt hvor du kjøpte denne fine lille saken og evt. hvor mye den kostet?VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785
Comment
-
Originally posted by kalosturbo View PostKunne jeg spurt hvor du kjøpte denne fine lille saken og evt. hvor mye den kostet?
http://cgi.ebay.com/3-12v-Digital-Bl...item19b7e751dc
Tror jeg betalte 62kr inkludert frakt.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostWow det var billig. Vanskelig å koble opp eller?
Veldig enkelt å koble opp. Koblet +på strøm på spilleren, så den skrur seg av når jeg skrur av spilleren, og - til jord.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostEr ikke noe å si på prisen nei!
Veldig enkelt å koble opp. Koblet +på strøm på spilleren, så den skrur seg av når jeg skrur av spilleren, og - til jord.
Men den passer kanskje best til "bilstereobruk" med tanke på design og sliktTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by DD-Henrik View PostEller så kunne du jo hatt den på lysene slik at du har et voltmeter på sålenge du kjører som mange andre har
Men den passer kanskje best til "bilstereobruk" med tanke på design og sliktAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
Comment