Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Okei ja, ser den.

Men å finne ledning til lysene er jo mye lettere enn til spilleren. For å finne på spilleren må man jo ut med den, mens for å finne på lysene er det bare å åpne panseret å kikke rett ned høhø

Men strekking fra spiller er nok MYE enklere
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Dette kan vel diskuteres opp og i mente. Men jeg har ekstrabatteriet baki, og da er det enklere å jorde osv derfra. pluss at det er et rent helvete å strekke kabel igjennom torpedoveggen på tralla
      Andreas Dibbern
      Ford Fiesta
      Takk til B2Audio
      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• Jada, jeg er bare kverulant hehe
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Ny kasse på vei!
          Har skaffet meg 12mm MDF, så jeg kappet dobbelt opp av alt, og limer 2 og 2 plater sammen, så det blir 24mm. Noen som har noen formening om hva som er det beste å ha mellom platene?

Vet ikke helt hva som skjedde med bildet her, for jeg fikk meg en HTC HD2 i går, og har ikke helt lært meg den enda

Andreas Dibbern
          Ford Fiesta
          Takk til B2Audio

Comment

• Tja,jeg bruker masse trelim og en pensel til å smøre godt utover platene.Funker gull det i allefall

Comment

• Lim

Du kan jo bruke det limet som blir brukt til å lime limtredragere. Ganske tykk kvaelignende greier som ekspanderer og trekker litt inn i fibrene i treverket. Inni hampen sterkt. Du får kjøpt det hos byggmakker eller lignende...
              sigpic

Comment

• vanlig trelim funker gull som en annen sa
                Mvh
                J. Holm
                www.b2audio.com
                http://facebook.com/b2audio

Comment

• Btw Hvor fikk du tak i mdf platene..?

Spennende tråd, blir bra dette ;D

Comment

• Ble så jeg brukte silikon.
                    Platene får vel de fleste trevareforhandlere tak i...
                    Andreas Dibbern
                    Ford Fiesta
                    Takk til B2Audio

Comment

• Fikk gjort litt i går også..

En god dæsj med silikon, 2 plater av samme størrelse, èn rørtang, en bordtvinge, og 2 tvinger, så er man i mål!

Andreas Dibbern
                      Ford Fiesta
                      Takk til B2Audio

Comment

• Har kommet i gang med kassa nå.. Kjøpte meg fres for anledningen, og den fungerte flott den!

Andreas Dibbern
                        Ford Fiesta
                        Takk til B2Audio

Comment

• må si ifra når du er ferdig da, må jo lytte lånt deg garasje?

Comment

• Blir vel ferdig på onsdag tenker jeg! Om jeg ikke står opp tidlig å gjør den ferdig før jobb i morgen
                            Nei, du vil jo ikke låne bort garasjen til mora di, så jeg måtte ty til verkstedet på jobb i stedet!
                            Andreas Dibbern
                            Ford Fiesta
                            Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Dibbern View Post
                              Blir vel ferdig på onsdag tenker jeg! Om jeg ikke står opp tidlig å gjør den ferdig før jobb i morgen
                              Nei, du vil jo ikke låne bort garasjen til mora di, så jeg måtte ty til verkstedet på jobb i stedet!
                              ikke mora mi, svigermor Da må jeg få høre da, så får du høre mitt "nye"

Comment

• Testet om kassa gikk inn i bilen i dag... Det var så på håret at jeg dro av dempemattene på hjultårna når jeg satte den inn!
                                Og døra går bare igjen om man gir den litt ekstra kjærlighet!

Andreas Dibbern
                                Ford Fiesta
                                Takk til B2Audio

Comment

Working...
                                X