Originally posted by Dibbern
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View PostHehe! da skulle du sett bilen min, den var helt grå til jeg endelig vaska den for første gang i årAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostBilen din så jo ikke møkkete ut i det hele tatt da, Dibbern? Tenkte jeg skulle vaske min idag, er jo rundt 0 grader her hvertfall...
Skulle gjerne vasket min også, men det har vært så sinnsykt kaldt her helt siden jul, så det lar seg ikke gjøre =/Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Nye lykter bestilt i dag! bestilte med svart bakgrunn siden baklyktene mine har det.. Tror det blir bra. Bilen vil ihvertfall bli litt mer agressiv!
Noen som vet hvor man får tak i blinklyspærer i chrome, eller som ikke er oransje?Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4690
Kommer til og bli tøft dette. Blir ihvertfall en fiesta som skiller seg litt ut.Mvh Thor Helge N. Rønning
Alfa Romeo 156 1.8 TS
Citroen Xantia Racerbil
Alpine Ground Zero Focal
Comment
-
Originally posted by halseth View Posthissig kan no kanskje diskuteres da :P men en liten fjert bil med my anlegg i passer bedre
Helt enig, begynner jo å bli på tide med den andre HD12" subben
Comment
-
Originally posted by halseth View Posthissig kan no kanskje diskuteres da :P men en liten fjert bil med my anlegg i passer bedre
Den er nok ikke noe hissigere motormessig, men utseende vil jo bli hissig etterhvert.. Driver å kikker på mer senk forran nå, så da kan det bli bra.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
-
Originally posted by Dibbern View PostHar bursdag neste lørdag, så da er det håp!
Comment
-
Jessda. Var ute å justerte litt på M5`en i sta for å få subben til å gå mer over i midbassen.. også satt jeg å lyste med lommelykt bakover mens jeg holdt på, og da ser jeg at det er no jævli til lekkasje fra bakluka. Den nye kassa har tydeligvis presset ruta litt ut av sin rettmessige plass. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Tette med ett eller annet? tech7 rundt hele ruta?
Kan jeg kanskje gå tilbake til de som proffsota ruta og si at de ikke har tetta godt nok? selv om det er 2 år siden.. Har vel 5 års garanti såvidt jeg vet...Last edited by Dibbern; 11-03-2010, 00:19.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Jippi. Mitt første møte med glassfiber og besøk av Irma!
Tenkte jeg skulle begynne å prøve meg på glassfiber.. Fant ut at jeg vil ha nye diskanthus så jeg tok utgangspunkt i de jeg har lagd i støpeplast, og støpte ut ifra det.
en del av den gamle lakken datt av når jeg drev å tuklet med den.derfor den ser ut som den gjør.
Støpt med Irma. Nå blir det glassfiber.
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
Comment