Der skal du ha ramme. Ser litt mer lekkert ut.
Hvordan gikk bursdagen da? Eller er det først nå?
Fyllte år 13.mars ja.. Joda, bursdagen var grei,men jeg har tydeligvis ikke vært så snill at det ble noe særlig til overs til bilstereo. Men,neste måned er det hverken årsavgift eller noe annet dritt, så da tenker jeg vi nærmer oss
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Andreas, hvordan bytter man til grønn belysning på spilleren? Og veit du åssen man dimmer opp litt? På dagtid blir noe tekst litt utydelig pga. sol/dagslys...
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Andreas, hvordan bytter man til grønn belysning på spilleren? Og veit du åssen man dimmer opp litt? På dagtid blir noe tekst litt utydelig pga. sol/dagslys...
Hold inne knappen med en F på. Der kan du både velge farge, og dimming
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Flere som ikke er så glad i bruksanvisninger. hehe...
Leita etter hvordan jeg gjorde det samma pådama sin spiller, stod ikke i bruksaanvisninga som følgte med. Måtte faktisk putte i cd'n som fulgte med i pc'n og finne det i den elektroniske bruksanvisninga der. Som forøvrig ikke fantest på norsk heller(ikke at det er et stort problem) Men er irriterende at det følger med en sånn jalla papirbruksanvisning på norsk og den skikkelige er på svensk eller engelsk og er på en cd.
Spiller: Pioneer p6600DVD
Frontsett: Seas Lotus Performance
Sub:Morel Elate Sw10
ser ut som det blir med ramme da.. drevet å fiklet litt i helgen med glassfiber,men det tar så vanvittig lang tid før det herder, siden jeg ikke har garasje, så de må ligge ute over natta, og der har temperaturen ligget rundt null natterstid...
Og i påvente av det har jeg drømt meg litt bort, og fikset litt på bilen...
Hva syns dere?
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Comment