Må vel prøve å få tatt noen bilder med bedre kvalitet en dag. Mobilkamera er ikke helt opptimalt gitt.
Og ikke bry dere om rotet. Var ikke hjemme når jeg monterte, og rakk ikke ta ut alt av bilen før jeg dro til Rune.
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Har da vel ingen planer om å ta ut elementene:P - Veldig vanskelig å stjele blir de også!
en annen grunn til at de ble montert slik er fordi det er en ganske kraftig kant på subbene som ikke er spesielt pen å se på. Ble veldig stilig i virkeligheten, men det kommer selvfølgelig ikke frem på bildene. Er heller ikke ferdig med den da.. skal plaste litt rund omkring, og se om jeg klarer å lage noen logoer etterhvert..
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Var å testa hos BRS på torsdag,og klarte bare 136db. Strømtrekket var så kraftig at ikke den kraftige industriladeren vi koblet på klarte å holde følge,så det var såvidt bilen holdt seg igang. Har også fått bekreftet at det ikke går å ha to vidt forskjellige forsterkere på 4 subber i samme kasse,så jeg fikk oppheve kjøpet av H/K forsterkeren! Er nå på utkikk etter ny monoblokk. Enten så selger jeg RF'en også,og kjøper meg en ny stor en,eller så går jeg for en RF til! Noen som har en RF t1500 liggende,evnt.forhandler som kan gi meg en god pris?
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Comment