Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• en RF t bli for lite, selg den å kjøp en stor monoblokk

Comment

• Må legge ut bilder fra i går Dibbs!

Fort fort!

Comment

• Hehe. Bilder kommer! Må jo vise hvor flinke vi har vært med krympestrømpe!

Har satt inn det nye batteriet, laget ny jording, gjort "the big three", koblet om subbene til 2ohm.
        Spenningen før oppgradering i motorrom var ca. 12volt ved høy last. Etter at oppgraderingene var gjort lå det på ca. 14volt.
        Spenningen på tomgang var 14,26volt. Det samme ved kjøring.
        Last edited by Dibbern; 16-08-2009, 20:13.
        Andreas Dibbern
        Ford Fiesta
        Takk til B2Audio
        B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• Andreas Dibbern
          Ford Fiesta
          Takk til B2Audio

Comment

• nice work
            // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
            //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
            Mvh
            Rune Kvaal

Comment

• Originally posted by mustang<3 View Post
              nice work
              Joda, men utrolig bortkasta tid iforhold til at omtrent ingenting av det kommer til å synes! :P

men siden alle maser så fælt om krympestrømper osv. innpå her, så fant jeg ut at jeg måtte gjøre det jeg også, så kanskje folk kommer med noen kommentarer. Ser ihvertfall ut som det er de som har brukt krympestrømper som får flest kommentarer! :P
              Andreas Dibbern
              Ford Fiesta
              Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Dibbern View Post
                Joda, men utrolig bortkasta tid iforhold til at omtrent ingenting av det kommer til å synes! :P

men siden alle maser så fælt om krympestrømper osv. innpå her, så fant jeg ut at jeg måtte gjøre det jeg også, så kanskje folk kommer med noen kommentarer. Ser ihvertfall ut som det er de som har brukt krympestrømper som får flest kommentarer! :P
                du tror ikke de "show" bilene som er rundt i verden har de fint/bra laget der ting ikke synes?

på noen av bilene så er jo all finish fixet helt ned til hver skru.. så det du har der er verd slitet likevell om ingen kommer til å se det
                Mvh
                Rune Kvaal

Comment

• hehe,mulig det.

Akkurat kjøpt meg en Hertz EP 4 til frontsettet. Tror det blir bra!
                  Andreas Dibbern
                  Ford Fiesta
                  Takk til B2Audio

Comment

• Du glemte å fortelle at det er ubehagelig å puste når du drar i gang nå ...

Drit i å skriv på forum. Kom deg hit!

Må legge ungene først bare .... Help! I'm home alone with the kids.

Comment

• Originally posted by BeFs View Post
                      Du glemte å fortelle at det er ubehagelig å puste når du drar i gang nå ...
                      hva er gjort nå a?
                      Mvh
                      Rune Kvaal

Comment

• Hehe. Koblet om subbene, så da ble det ganske mye mer trøkk.
                        Andreas Dibbern
                        Ford Fiesta
                        Takk til B2Audio

Comment

• MEN, jeg fant ut noe annet. Koblet på den nye forsterkeren i kveld, Hertz EP4, og skulle til å teste og justere frontsettet. Så gikk jeg over på passasjersiden, og fant ut at det ikke var noen lyd fra diskanten. Det har det tydeligvis aldri vært, men aldri merket det siden jeg ikke sitter der. Har jo bare koblet opp og ikke gjort noe mer med det. Målte i kveld, og det var ingen spenning, eller hva det heter for noe i den.

Noen som vet hvor i svarte jeg kan få tak i en Helix RS801 competition?!
                          Andreas Dibbern
                          Ford Fiesta
                          Takk til B2Audio

Comment

Hehe. Koblet om subbene, så da ble det ganske mye mer trøkk.
                            må kom deg en tur så jeg å får høre en dag da!

Comment

• Originally posted by halseth View Post
                              må kom deg en tur så jeg å får høre en dag da!
                              Ja, må vel få til det! Nr ditt da?
                              Andreas Dibbern
                              Ford Fiesta
                              Takk til B2Audio

Comment

Målte i kveld, og det var ingen spenning, eller hva det heter for noe i den.
                                Det Dibbs prøver å si, er at det er ingen kontakt mellom + og - på diskanten.

Comment

Working...
                                X