en RF t bli for lite, selg den å kjøp en stor monoblokk
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
Hehe. Bilder kommer! Må jo vise hvor flinke vi har vært med krympestrømpe!
Har satt inn det nye batteriet, laget ny jording, gjort "the big three", koblet om subbene til 2ohm.
Spenningen før oppgradering i motorrom var ca. 12volt ved høy last. Etter at oppgraderingene var gjort lå det på ca. 14volt.
Spenningen på tomgang var 14,26volt. Det samme ved kjøring.Last edited by Dibbern; 16-08-2009, 20:13.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
nice work// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by mustang<3 View Postnice work
men siden alle maser så fælt om krympestrømper osv. innpå her, så fant jeg ut at jeg måtte gjøre det jeg også, så kanskje folk kommer med noen kommentarer. Ser ihvertfall ut som det er de som har brukt krympestrømper som får flest kommentarer! :PAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostJoda, men utrolig bortkasta tid iforhold til at omtrent ingenting av det kommer til å synes! :P
men siden alle maser så fælt om krympestrømper osv. innpå her, så fant jeg ut at jeg måtte gjøre det jeg også, så kanskje folk kommer med noen kommentarer. Ser ihvertfall ut som det er de som har brukt krympestrømper som får flest kommentarer! :P
på noen av bilene så er jo all finish fixet helt ned til hver skru.. så det du har der er verd slitet likevell om ingen kommer til å se det// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by BeFs View PostDu glemte å fortelle at det er ubehagelig å puste når du drar i gang nå ...// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
MEN, jeg fant ut noe annet. Koblet på den nye forsterkeren i kveld, Hertz EP4, og skulle til å teste og justere frontsettet. Så gikk jeg over på passasjersiden, og fant ut at det ikke var noen lyd fra diskanten. Det har det tydeligvis aldri vært, men aldri merket det siden jeg ikke sitter der. Har jo bare koblet opp og ikke gjort noe mer med det. Målte i kveld, og det var ingen spenning, eller hva det heter for noe i den.
Noen som vet hvor i svarte jeg kan få tak i en Helix RS801 competition?!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
Comment