Originally posted by BeFs
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
Bilder.
Ny kabel fra dynamo til batteri.
Ny jording fra motorblokka. Den gamle kan sees på venstresiden.
Ny jording fra batteriet til chassis. Den gamle er den tynne sorte ved siden av!
Dundra bare delefiltrene på den ene veggen av kassa for å ha dem et sted.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
-
-
Fant digitalkameraet i dag, så da kunne jeg ta noen litt bedre bilder av bilen.
Den ble en del lavere med den nye kassa i ihvertfall!
Den andre døra er også på vei.. skal trekke den første en gang til, men det er så vanskelig å finne det riktige stoffet og fargene!
Last edited by Dibbern; 29-08-2009, 02:57.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
bra det går framover
planene framover a ?// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Det første er vel å få den nye diskanten jeg bestilte i forrige uke.. så finne ett eller annet å trekke dørene med, så sveise fast kassa og batteriet, så prøve meg på litt glassfiber rundt kassa. Og selvfølgelig ny forsterker til subbene, evnt. ny subb og forsterker!
Uff, blir jo aldri ferdig! *ønske seg et pengetre*Last edited by Dibbern; 29-08-2009, 13:31.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostDet første er vel å få den nye diskanten jeg bestilte i forrige uke.. så finne ett eller annet å trekke dørene med, så sveise fast kassa og batteriet, så prøve meg på litt glassfiber rundt kassa. Og selvfølgelig ny forsterker til subbene, evnt. ny subb og forsterker!
Uff, blir jo aldri ferdig! *ønske seg et pengetre*
bestiller subber av meg da eller?Last edited by HLS; 29-08-2009, 13:40.// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Kanskje det ja! Om det ikke dukker opp noe bedre tilbud! Og hvis jeg får solgt de jeg har nå...
Tror egentlig jeg skal bytte ut Hertz EP4 også, for den er laaangt fra god nok for frontsettet! Den kutter jo før trommehinna sprekker! :PAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostKanskje det ja! Om det ikke dukker opp noe bedre tilbud! Og hvis jeg får solgt de jeg har nå...
Tror egentlig jeg skal bytte ut Hertz EP4 også, for den er laaangt fra god nok for frontsettet! Den kutter jo før trommehinna sprekker! :P
er jo kansje bedre at den kutter? eller er det et mål ? å miste hørsla?// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by mustang<3 View Postå trekke de dørene med skinn, bør du ha dampmaskin så det er lettere å strekke osv
bestiller subber av meg da eller?
Planen er vel å ha selve døra i svart eller mørk grå, også den ovale rundingen midt på i rødt, for å matche bilen.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Comment