Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tanken med å vinkle de sånn som jeg har gjort var å få lyden oppover, så det ikke bare spiller rett i beinet mitt. Tenkte ikke så veldig langt med hensyn til å trekke det :P
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• hehe, jeg ville hvertfall prøvd å fått elementet til å stå mer eller mindre rett.. ser du på andre på forumet som har bygd dørtrekk ser du at det er det de fleste gjør
      www.eirikaspaas.com

Comment

• Så vinklinga er ikke så viktig? Æsj, fikk for meg at det ville ha litt å si, men ok, da får jeg svi av litt mer penger da.
        Andreas Dibbern
        Ford Fiesta
        Takk til B2Audio

Comment

• Her har dere litt mer å klage på
          Trukket taket.
          Andreas Dibbern
          Ford Fiesta
          Takk til B2Audio

Comment

• Nei, det er ikke rynker i kantene. Det er fingermerker!
            Andreas Dibbern
            Ford Fiesta
            Takk til B2Audio

Comment

• Very nice. Ble litt penere enn 25kr IKEA-teppet mitt.

Nå må dama få penger fra lånekassen snaaart, for i morgen kan vi hente symaskinen på postkontoret!
              Også må du kjøpe en boks lim, sånn at jeg kan få gjort ferdig dørene mine

Hvis du er flink å bruke bånd, sånn som jeg gjør, så vil det bli veldig mye penere. Må bare finne bånd som føyer seg fint i kantene.

Comment

• Originally posted by Dibbern View Post
                Her har dere litt mer å klage på
                Trukket taket.
                Her klager vi ikke!
                Dette ser jo knallfint ut!
                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

• Da kan jeg legge ut noe annet dere kan klage på

Andreas Dibbern
                  Ford Fiesta
                  Takk til B2Audio

Comment

• Ser nå at jeg ikke klarte å sette den helt på plass, for det var så forbanna mørkt ute! Den skjøten nederst der syns omtrent ikke IRL, og om man skulle finne på å legge merke til den så ble det ganske fint om jeg skal si det selv
                    Sykt produktiv i kveld/natt gitt!
                    Andreas Dibbern
                    Ford Fiesta
                    Takk til B2Audio

Comment

• ferdig med begge a-stolpene.

Andreas Dibbern
                      Ford Fiesta
                      Takk til B2Audio

Comment

• Andreas Dibbern
                        Ford Fiesta
                        Takk til B2Audio

Comment

• Veldig bra prosjekt du har her Dibbern! er ikke hvem som helst som tør(eller klarer) å skreddersy dørtrekk med symaskin og resultatet ble jo veldig bra da funnet ut noe mer om vinklinga på elementet?
                          Mvh Werner Harstad

Comment

• Takktakk! Endelig noen som liker det jeg prøver å gjøre!
                            Har ikke sydd dørtrekk enda. Venter på at dama til BeFs skal få symaskina i hus!
                            Sitter å vurderer litt ang. vinklinga på elementene. Enten må jeg finne meg et annet stoff som det er jæævli mye strekk i, eller så må jeg bygge om hele døra igjen..fjerne lomma osv..
                            Andreas Dibbern
                            Ford Fiesta
                            Takk til B2Audio

Comment

• b-stolper trukket.

Andreas Dibbern
                              Ford Fiesta
                              Takk til B2Audio

Comment

• Andreas Dibbern
                                Ford Fiesta
                                Takk til B2Audio

Comment

Working...
                                X