Tanken med å vinkle de sånn som jeg har gjort var å få lyden oppover, så det ikke bare spiller rett i beinet mitt. Tenkte ikke så veldig langt med hensyn til å trekke det :P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
-
Very nice. Ble litt penere enn 25kr IKEA-teppet mitt.
Nå må dama få penger fra lånekassen snaaart, for i morgen kan vi hente symaskinen på postkontoret!
Også må du kjøpe en boks lim, sånn at jeg kan få gjort ferdig dørene mine
Hvis du er flink å bruke bånd, sånn som jeg gjør, så vil det bli veldig mye penere. Må bare finne bånd som føyer seg fint i kantene.
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostHer har dere litt mer å klage på
Trukket taket.
Dette ser jo knallfint ut![SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Ser nå at jeg ikke klarte å sette den helt på plass, for det var så forbanna mørkt ute! Den skjøten nederst der syns omtrent ikke IRL, og om man skulle finne på å legge merke til den så ble det ganske fint om jeg skal si det selv
Sykt produktiv i kveld/natt gitt!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Takktakk! Endelig noen som liker det jeg prøver å gjøre!
Har ikke sydd dørtrekk enda. Venter på at dama til BeFs skal få symaskina i hus!
Sitter å vurderer litt ang. vinklinga på elementene. Enten må jeg finne meg et annet stoff som det er jæævli mye strekk i, eller så må jeg bygge om hele døra igjen..fjerne lomma osv..Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
Comment