Spørs vel om FI stiller i en litt annen klasse da
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
-
-
hmm, B2 hoeres lekkert ut det. Hva stoerrelse bruker du i polo skjorte?
Comment
-
Snakker vi t-skjorte promotering her eller?
Følger med på prosjektet, gleder meg til "bøssa" begynner å fylle seg igjen og du skal bygge videre Dibbern2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
-
Originally posted by J.T. View PostSnakker vi t-skjorte promotering her eller?
Følger med på prosjektet, gleder meg til "bøssa" begynner å fylle seg igjen og du skal bygge videre Dibbern
Gleder meg som en unge selv!
Det ser ut til at det blir 2stk B2 HD12"
Kombinert med en rimelig heftig B2 monoblokk!
Og helt sikkert ett frontsett etterhvert, når filtrene blir klare!
Dette vil mest sansynlig pågå i hele vinter, da jeg ikke har så mye penger å rutte med på strak arm! Men jeg tror det blir bra!Last edited by Dibbern; 24-09-2009, 15:18.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Originally posted by BeFs View PostSynes det begynner å bli på tide med noe mer fiksfaks her inne nå. Leeeenge siden du trekte om taket ditt.
På tide å få gjort noe med dashen snart!
Dashen blir det nok ikke gjort noe med foreløpig,men man vet jo aldri..plutselig en dag så er vel den også ute!
Først og fremst nytt utstyr fra B2 nå!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostHehe, ja begynner å bli litt vel lenge siden nå kanskje!
Dashen blir det nok ikke gjort noe med foreløpig,men man vet jo aldri..plutselig en dag så er vel den også ute!
Først og fremst nytt utstyr fra B2 nå!Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostHehe, ja begynner å bli litt vel lenge siden nå kanskje!
Først og fremst nytt utstyr fra B2 nå!Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostGratulerer! Resultatene til B2 i de siste konkurransene taler jo for seg selv, helt rått!
Det blir vel ikke så jeg blir ferdig med det her før til neste år, men jeg kommer til å begynne ganske snart med den første subben, og så må jeg bare spare litt/få solgt noe utstyr før jeg kan kjøpe resten. Jeg har heller ikke noe sted å bygge så det byr jo på utfordringer...Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
Comment