Oog deer!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
meget pent element gleder meg til jeg får bestilt mine HD18.
pøs på med flere bilder imorgen.
tror dette blir rått.
kommer til å følge med videre.
lykke til;-D
Comment
-
Hehe, lille teaser! :P Slemt gjort og legge ut et og et bilde :P
Men fra spøk til revolver: Gleder meg til det blir film av elementene i full aksjon jeg
Stå på, dette går fort!2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Originally posted by J.T. View PostHehe, lille teaser! :P Slemt gjort og legge ut et og et bilde :P
Men fra spøk til revolver: Gleder meg til det blir film av elementene i full aksjon jeg
Stå på, dette går fort!
Gleder meg til å få spilt dem inn så jeg kan dra på skikkelig jeg også!
Men desverre har jeg ikke nok forsterkerkraft til det nå...Det blir vel en stund til foreløpig..Er nødt til å få solgt unna en del utstyr før jeg har råd til en subb til, og en B2Audio 5KW monoblokk...Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Da fikk jeg testet såvidt på Lånke i dag..
Ble vel 129,8 med kun 1000wrms i 2ohm.. kassen var ikke optimal, pluss at elementet har spilt i til sammen maks en time siden jeg fikk det.. Bassen fungerer superbra! meget god og kontrollert lyd uansett hvordan jeg spiller med den!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostGrattis med resultat og ny woofer! tror nok det kommer til å spille en god del høyere med det oppsettet du kommer med senere!
Resultatet er ikke akkurat noe å hoppe i taket for,men woofereffekt kontra forsterkereffekt så er det jo helt greit... Blir nok konge når jeg får resten av oppsettet ja!Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
Comment
-
Originally posted by Dibbern View PostHer er Berniebp87 og meg på Lånke 3.10.09
Mvh Werner Harstad
Comment
Comment