Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Toby91 View Post
    ble tøft dette.
    tenker du gleder deg til den dagen du kan sette deg inn i bilen med 2x HD12
    ser ihvertfall utrolig råe ut de elementene.
    Gleder meg noe helt villt! Blir konge å få koblet det ned i 1ohm!
    Ikke bare ser de råe ut! De ER råe!
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• Er det voltmeteret nøyaktig? eller hva syns du?
      Mulig jeg har lyst på ett også
      Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

• Originally posted by Paulsberg View Post
        Er det voltmeteret nøyaktig? eller hva syns du?
        Mulig jeg har lyst på ett også
        Har såvidt koblet det opp og testet at det i det hele tatt fungerte, og det reagerte kjapt nok på spenningstap ihvertfall.. skal drasse frem multimeteret i morgen å sjekke om det viser riktig.. Det analoge voltmeteret jeg hadde viste omtrent det samme, så vil tro det fungerer som det skal..
        Andreas Dibbern
        Ford Fiesta
        Takk til B2Audio

Comment

• Sorry var litt rask med å spørre...
          Skal ha analog og digital i min tror jeg
          Får komme med en rapport når du har testet da

Comment

• Hva skal du med begge deler?
            Om du skal kjøpe ville jeg ihverfall kjøpt med 2 desimaler, sånn som det jeg har kjøpt.. Ser på eBay at de finnes i både 1 og 2 desimaler..
            Andreas Dibbern
            Ford Fiesta
            Takk til B2Audio

Comment

• Jeg gjorde det kunststykket å koble voltmeteret rett på batteriet. Og nå vil det selvfølgelig ikke skru seg av. Var først 9 timer på jobb, klokken var halv 10, det var jævli kaldt, og jeg var sulten! hehe. Det holder vel å koble det direkte på styrestrøm fra f.eks spilleren kanskje?
              Andreas Dibbern
              Ford Fiesta
              Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Dibbern View Post
                Hva skal du med begge deler?
                Om du skal kjøpe ville jeg ihverfall kjøpt med 2 desimaler, sånn som det jeg har kjøpt.. Ser på eBay at de finnes i både 1 og 2 desimaler..
                Neei si det..
                Vet egentlig ikke. Liker de analoge og liker digitale, men vet liksom ikke helt hva jeg liker best
                har nå bare en fra Torshov( sånn man har i sigarett tenneren) hehe.

Hva mener du om dette med analog og digital??

Comment

• Etter å ha kikka på den digitale i ca. 5min liker jeg den mye bedre enn analogt.. Blir fort litt mer fancy med digitale tall...
                  Andreas Dibbern
                  Ford Fiesta
                  Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Dibbern View Post
                    Etter å ha kikka på den digitale i ca. 5min liker jeg den mye bedre enn analogt.. Blir fort litt mer fancy med digitale tall...
                    Så sant så sant Sliter med plassering av en eventuell dgital måler som den du har, men det blir nok tatt en avgjørelse snart på hva som blir i min bil.

Din ser i alle fall ut til å ha blitt plassert bra og ser NICE ut
                    Bra jobbet med det.

Comment

• Originally posted by Paulsberg View Post
                      Så sant så sant Sliter med plassering av en eventuell dgital måler som den du har, men det blir nok tatt en avgjørelse snart på hva som blir i min bil.

Din ser i alle fall ut til å ha blitt plassert bra og ser NICE ut
                      Bra jobbet med det.
                      Da får du bygge om dashen!
                      Takk for det!
                      Andreas Dibbern
                      Ford Fiesta
                      Takk til B2Audio

Comment

• Får se Gleder meg til det blir mere bilder her

Comment

• Da har jeg fått dempet en del i dag. Tatt hele bagasjerommet, hele hjulbuene, og sidene ved baksetet. Skal ta ned taktrekket en dag og ta det også. Glemte jo selvfølgelig kameraet, så ble ingen bilder i dag. Men fyttirakkern så bra det ble! Bassen fikk en helt annen lyd, som selvfølgelig har med at det ikke skrangler så jævli lenger.
                          Andreas Dibbern
                          Ford Fiesta
                          Takk til B2Audio

Comment

• Så bra. Du merka forskjell ved å bare ta rundt sub'en altså?
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Jeg merket forskjell ved at jeg har dempet hele bagasjerommet, og bakluka, så da skrangler det ikke så jævli. Også ble det en annen tone i bilen virket det som
                              Andreas Dibbern
                              Ford Fiesta
                              Takk til B2Audio

Comment

• Kult. Gleder meg enormt til jeg får gjort det, ikke lenge til nå... Kjapp deg å ta noen bilder imorra da Andreas
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Working...
                                X