Jeg merket forskjell ved at jeg har dempet hele bagasjerommet, og bakluka, så da skrangler det ikke så jævli. Også ble det en annen tone i bilen virket det som
Better Bass Damping Matt ser ut til å gjøre jobben sin da.
Better Bass Damping Matt ser ut til å gjøre jobben sin da.
Absolutt! Mye bedre enn jeg egentlig hadde forventet! Det er så genialt at det er så store plater, for i bagasjerommet trengte jeg bare èn hel plate, så var hele gulvet dekt! Enklere enn det blir det ikke!
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Ok. Jeg kjører med pigg jeg da, og det støyer VELDIG! Tipper jeg også vil merke markant forskjell
Skulle gjerne hatt piggdekk jeg også,men jobber i byen, og der er det piggdekkavgift osv, så ble billigere med piggfritt.
Du vil garantert merke stor forskjell! Blir jo som å kjøre helt ny bil!
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Skulle gjerne hatt piggdekk jeg også,men jobber i byen, og der er det piggdekkavgift osv, så ble billigere med piggfritt.
Du vil garantert merke stor forskjell! Blir jo som å kjøre helt ny bil!
Jepp. For å si det sånn, merker stor forskjell på lyden i 40 km/t og 100 km/t. Nå er det bare et par uker igjen Ta flere bilder underveis a!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Er ikke noe å si på prisen nei!
Veldig enkelt å koble opp. Koblet +på strøm på spilleren, så den skrur seg av når jeg skrur av spilleren, og - til jord.
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Er ikke noe å si på prisen nei!
Veldig enkelt å koble opp. Koblet +på strøm på spilleren, så den skrur seg av når jeg skrur av spilleren, og - til jord.
Eller så kunne du jo hatt den på lysene slik at du har et voltmeter på sålenge du kjører som mange andre har
Men den passer kanskje best til "bilstereobruk" med tanke på design og slikt
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Eller så kunne du jo hatt den på lysene slik at du har et voltmeter på sålenge du kjører som mange andre har
Men den passer kanskje best til "bilstereobruk" med tanke på design og slikt
Jeg skrur ikke av spilleren, under noen omstendigheter, så lenge jeg kjører. Så det er nok ikke noe problem. Mye enklere å finne en ledig ledning på spilleren også, istedenfor å finne ledning til lysene.
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Comment