Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Litt høyere bak og bitte bitte litt høyere forran så er høyden perfekt!
    Helt klart andre løkter og muligens andre felger. En polering hadde og vært greit :P
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

• Litt i laveste laget så orginal som bilen er ellers. Men med wide body kit kunne det vært rått.
      No sånt feks: http://eddiesbodyshop.co.uk/resource...660x329_s1.jpg
      sigpic

Comment

• Bare meg som syns skamsenk er jævla pent? Syns det så knallbra ut jeg.Senk så du har felgkanten i kant med hjulbuen.Så må du ha den litt høyere bak enn foran for å få rett "stuk" Ellers så det bra ut dette

Comment

• Originally posted by Vinje View Post
          Bare meg som syns skamsenk er jævla pent? Syns det så knallbra ut jeg.Senk så du har felgkanten i kant med hjulbuen.Så må du ha den litt høyere bak enn foran for å få rett "stuk" Ellers så det bra ut dette
          Skamsenk er pent det, synes bare ikke det er alle biler som kler det. Biler som skrår/buer veldig innover ned mot
          kanalen om du skjønner. Men et litt heftig sideskjørt fikser det.
          sigpic

Comment

• Originally posted by Oekern View Post
            Litt høyere bak og bitte bitte litt høyere forran så er høyden perfekt!
            Helt klart andre løkter og muligens andre felger. En polering hadde og vært greit :P
            Prøvde bare hvordan det ville bli.
            Driver å kikker etter 60mm senk forran nå,så får se hvordan det går. Bak blir den nok ganske lav når alt anlegget kommer på plass.
            Lyktene fikk jeg ikke riktig fasong på, men personlig syns jeg de er ganske stilige i virkeligheten.
            Forslag til felger da? Har selvfølgelig lyst på Brock B1,men de er da så forbanna dyre. Polering blir så fort jeg får til å vaske bilen uten å fryse fingrene av meg!
            Andreas Dibbern
            Ford Fiesta
            Takk til B2Audio
            B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• Originally posted by TheCharger View Post
              Litt i laveste laget så orginal som bilen er ellers. Men med wide body kit kunne det vært rått.
              No sånt feks: http://eddiesbodyshop.co.uk/resource...660x329_s1.jpg
              Det der var jo bare jævli stygt!
              Andreas Dibbern
              Ford Fiesta
              Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Vinje View Post
                Bare meg som syns skamsenk er jævla pent? Syns det så knallbra ut jeg.Senk så du har felgkanten i kant med hjulbuen.Så må du ha den litt høyere bak enn foran for å få rett "stuk" Ellers så det bra ut dette
                "stuk" blir det nok aldri noe av på denne bilen :P
                Kjører da ikke tyskerbrakke! hehe.
                Andreas Dibbern
                Ford Fiesta
                Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by Dibbern View Post
                  Prøvde bare hvordan det ville bli.
                  Driver å kikker etter 60mm senk forran nå,så får se hvordan det går. Bak blir den nok ganske lav når alt anlegget kommer på plass.
                  Lyktene fikk jeg ikke riktig fasong på, men personlig syns jeg de er ganske stilige i virkeligheten.
                  Forslag til felger da? Har selvfølgelig lyst på Brock B1,men de er da så forbanna dyre. Polering blir så fort jeg får til å vaske bilen uten å fryse fingrene av meg!
                  Jeg skjønner det. Og photoshoppe eksakt senknivå er ikke enkelt:P
                  Vel. Jeg tror Keskin Kt1 er nydelige!
                  http://images.forum-auto.com/mesimages/377817/kt1.jpg
                  Dog. Ikke noe billigere en brock akkurat. hehe.
                  Uansett, jeg tror tralla de ville kledd kantfelger med skamsenk. Skamsenk og kantfelger på liten bil er heftig!
                  Og når du har så liten bil behøver de ikke være så store heller. 16" er en meget passende str, så lenge bredden er på plass Men igjen, man velger jo utifra hva man har råd til. Hehe.
                  Og pass på og følg jevnlig med på f.eks finn.no. Er noen ganger det dukker opp meget overkommelige priser på flotte felger.

Comment

• Digg med senking! Forresten Dibbern, fant ut en annen måte å "gå tilbake" fra Sound-menyen på 9880r; hold inne esc i ca 1 sekund.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• sånn som dette oekern?

Andreas Dibbern
                      Ford Fiesta
                      Takk til B2Audio

Comment

• Yep!
                        Bare litt spacing forran og enda litt mer spacing bak så blir´e nice

Comment

• Desverre ingen ting som skjer på stereofronten, men har fått lagt om til sommerdekk, og vasket bilen 2 ganger.mandag var første gang på sikkert ett halvt år den fikk seg en vask, men det var bare veldig enkelt i en selv-vask-maskin med litt svamp attåt. I dag gikk jeg litt grundigere til verks med avfetting både på lakk og i motorrom. Fikk også frem litt av chrommen på eksospottene igjen!

Den ble rød igjen ihvertfall. Bare polering nå, så blir det greit tenker jeg!

Andreas Dibbern
                          Ford Fiesta
                          Takk til B2Audio

Comment

• Meget pen Fiesta.

Leser i tidligere innlegg at du har planer om senk. Jeg fraråder deg det. Hiv heller på litt styling som bygger ned mot bakken.
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Originally posted by GENEXXA View Post
                              Meget pen Fiesta.

Leser i tidligere innlegg at du har planer om senk. Jeg fraråder deg det. Hiv heller på litt styling som bygger ned mot bakken.
                              takktakk!

Den er allerede senket 40/40, men grunnet mye vekt pga. anlegg osv blir den litt baktung, så jeg driver å kikker etter 60mm forran for å få nokså lik vektfordeling. Sånn som den er nå ser den litt baktung ut, og det er jo ikke pent. Det blir så utrolig dyrt om jeg skal sette på styling, så tror ikke det kommer noe mer utvendig på denne bilen, det får bli på neste.. Men har vært i kontakt med et felg og dekkfirma som mente de skulle klare å klemme inn 17/18 tommere i hjullbuene, da selvfølgelig spesiallaget, så vi får se hva som skjer.
                              Andreas Dibbern
                              Ford Fiesta
                              Takk til B2Audio

Comment

• Får du ikke plass, lager du plass :P

Ser ikke ut til og være veldig baktung etter det jeg klarer og se på bildene. Men "nose drop" skader ikke
                                Runar E. Olsen ~ Moderator
                                Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                                http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Working...
                                X