Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skjer ikke så mye på stereosiden sier du
    Er vel bare å si ifra så skal vi klare å få sendt neste familiemedlem til HD12 bassen du har i bilen din.
    Men ok, hvis ikke du har vaska bilen på 6 mnd, da hadde jeg også prioritert det først
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

Comment

• Originally posted by GENEXXA View Post
      Får du ikke plass, lager du plass :P

Ser ikke ut til og være veldig baktung etter det jeg klarer og se på bildene. Men "nose drop" skader ikke
      Det kommer sikkert ett par hundre kilo til med batterier og anlegg over bakakslingen, og DA blir den baktung
      Andreas Dibbern
      Ford Fiesta
      Takk til B2Audio
      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

• Endelig noe som skjer igjen! Dog ikke med anlegget.Uten å si det altfor sikkert skjer det noe neste uke med anlegget også
        Syns selv det ble knalltøft,og har du ikke noe positivt å si kan du bare holde kjeft.

Andreas Dibbern
        Ford Fiesta
        Takk til B2Audio

Comment

• Knallspennende! demping av tak. B2-mattene er fortsatt herlige å jobbe med! passer helt perfekt i taket! Brukte 2 plater på hele taket mitt!(ikke at det er så veldig stort!)

Andreas Dibbern
          Ford Fiesta
          Takk til B2Audio

Comment

• Nice work! Tok du et lag på taket? Merka du noen forskjell? Bilen ble tøff forresten!
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Det ble kun ett lag ja, og forskjellen er STOR! Var en kompis som ikke kunne skjønne hvordan i all verden det kunne bli så stor forskjell
              Jotakk, jeg prøver :P
              Andreas Dibbern
              Ford Fiesta
              Takk til B2Audio

Comment

• Endelig noe spennende som skjer på stereofronten igjen!
                Kan noen gjette hva det er? Det er faktisk en liten verdensnyhet!

Andreas Dibbern
                Ford Fiesta
                Takk til B2Audio

Comment

• Ipad????
                  Mvh Werner Harstad

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
                    Ipad????
                    Hehe,nei. Jeg har allerede Macbook Air som det bare er dritt med, og min femte iPod, så noen flere produkter fra Apple blir det nok ikke.

Men Flere ting fra B2audio derimot, det har jeg!

Andreas Dibbern
                    Ford Fiesta
                    Takk til B2Audio

Comment

• Hva kostet det B2 settet?
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Spennende med B2-frontsett da!
                        Hvordan har du montert det egentlig?
                        Ser ut som at du har prøvd litt av hvert?

Originally posted by Dibbern View Post
                        Det ble kun ett lag ja, og forskjellen er STOR! Var en kompis som ikke kunne skjønne hvordan i all verden det kunne bli så stor forskjell
                        Jotakk, jeg prøver :P
                        Ok det høres bra ut. Da skal jeg definitivt ta det samtidig som gulvet (om ikke før).
                        Har dempa mye bak og i fordørene og tre lag over hjulbuer/tårn og det hjalp mye,
                        men er fortsatt en del støy, men litt annerledes støy som er liksom litt mørkere e.l.
                        så jeg tror gulv + tak vil sette prikken over i'en hos meg. Var det mye slit med taket?
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Hva kostet det B2 settet?
                          Såvidt jeg vet er ikke prisen bestemt enda, for det er såpass nytt. Det finnes kun èn annen bil i verden med det settet her, og det er vel en showbil for B2.
                          Andreas Dibbern
                          Ford Fiesta
                          Takk til B2Audio

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
                            Spennende med B2-frontsett da!
                            Hvordan har du montert det egentlig?
                            Ser ut som at du har prøvd litt av hvert?

Ok det høres bra ut. Da skal jeg definitivt ta det samtidig som gulvet (om ikke før).
                            Har dempa mye bak og i fordørene og tre lag over hjulbuer/tårn og det hjalp mye,
                            men er fortsatt en del støy, men litt annerledes støy som er liksom litt mørkere e.l.
                            så jeg tror gulv + tak vil sette prikken over i'en hos meg. Var det mye slit med taket?
                            Det er veldig spennende skal jeg si deg!
                            Kan allerede nå si at det spiller bedre enn Helix RS6, som jeg i utgangspunktet trodde skulle være et mye bedre frontsett!
                            Det er festet i en mdf-ring som jeg har støpt fast i støpeplast.
                            Taket var veldig enkelt. Har hatt ned taket før,når jeg trakk det om, så da var det bare å dra det ned, og klaske mattene på plass
                            Andreas Dibbern
                            Ford Fiesta
                            Takk til B2Audio

Comment

• Har du fått det da?
                              Runar E. Olsen ~ Moderator
                              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Har du fått det da?
                                Det har jeg ja!
                                Har fått testet det litt skikkelig tur/retur Frøya i dag, 30-35mil, og jeg er storfornøyd! Utrolig ren lyd, som virkelig gjør musikken til en nytelse! Man skulle tro det er et mye dyrere frontsett enn det det er!
                                Andreas Dibbern
                                Ford Fiesta
                                Takk til B2Audio

Comment

Working...
                                X