Originally posted by Dag Johansen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hertz Golf! 4x15" @ 30.000 Watt!
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View Posthihi! er ikke noe monster på lavbass det nåværende oppsettet, men i praksis så spiller den ganske brukbart fra 26hz og oppover Men regner med at tuninga til Øivind sin kasse synker litt i praksis også, men må jo erte litt
Er utrolig vanskelig å forutsi hvordan sånne ting oppfører seg i en lukket bilkupè, men det er på tide at verden går framover og at noen prøver noe nytt!
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
var egentli ikke planen å drive garasjevirksomhet i dag men klarte ikke å la vær!
første jeg har gjort er å begynne med å sku sammen frontplatene
å frese ut til elementene,, dette var en jobb som tok tid og støva nå helt forbanna mye!
vikti med litt nedfelling og myk kant på baksida
blir morro!
forran
så blir det vel mere etter hvert vil jeg tro
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostSykt... Se å få alt ferdig nå.
Comment
-
gjorde noe småtteri i går også
frest ut hull til glassplata som kommer her
rydda opp litt og
nå blir det vel kansje en liten pause igjen,, var på 4hjulskontroll i går og bestilte time til å få godkjent senk i dag,, å da fikk jeg time den 9.feb så kan ikke gjøre så mye før da egentli
men noe blir det nok
Comment
-
da har jeg fått gjort litt i garasjen igjen
hadde et håp om at varene kom i dag men nejda,,, "Bring" ville vente med det tydligvis... i mårra kansje
i allefall, kassa er gjort litt mere på da
skruvd å limt skikkelig godt!
vinkler for å holde på plass mens lim herder og polyester og glassfiber blir smurt på i alle hjørner
veggen til herding
haha
Comment
-
Pics, or it didnt happend!Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
Comment