Announcement
Collapse
No announcement yet.
jon's prosjekter!
Collapse
X
-
Originally posted by rfboy View Postja, det var jo det jeg håpte på ! men kanskje jeg har litt stort port areal?Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostTror ikke det er noe galt med port arealet, men hvis du hadde laget en 45 grader på porten innvendig istedetfor den 90 graderen og runder godt av i endene så puster porten lettere. Men det er ikke så enkelt å få til nå da.bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Comment
-
da var anlegge tatt ut igjen for litt ombygging blir laga sånn at jeg kan bytte ut porten
noen bilder av anlegge før jeg tok det ut:
kassa uner ombygging
fått på begge strøm splitterne mine
kassa blir gjort ferdig i løpet av helga håper jeg !bilstereo pensjonist!
Comment
-
Originally posted by moeN View PostBlir fort mye arbeid hvis du ikke først gjør det skikkelig. Hvorfor har du ikke tenkt på f.eks 4x6'' aeroporter?bilstereo pensjonist!
Comment
-
Originally posted by moeN View PostMulig det blir for lite port areal når du fyrer opp med enda en 3000w blokk ? :Pbilstereo pensjonist!
Comment
-
da vr anlegge i bilen og det spillte mye høyere nå ! men trur nok jeg må mate subbene med litt mer effekt ! de får jo bare ca 3000wrms .. men er fornøyd så langt bilder kommer ...!bilstereo pensjonist!
Comment
Comment