Announcement

Collapse
No announcement yet.

jon's prosjekter!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Der var det ett hairtrick ja! Må si jeg savner de fi subbene, veldig gode hairtrick subber det
    Mvh Werner Harstad

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
      Der var det ett hairtrick ja! Må si jeg savner de fi subbene, veldig gode hairtrick subber det
      ja, var et lite et hehe.. er noen knall gode subbere ! kommer ikke til å selge de med det første
      bilstereo pensjonist!

golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

Comment

• da har jeg fått bygd en ny kasse igjen spiller en god del bedre nå, men har ikke fått testa det så veldig enda da bilen ikke vil gå
        videre planer nå er å få kjøpt en forsterker og et batteri til og støpe nye dørtrekk med plass til 4stk 6,5" i hvær dør trur dette blir kicker og en kicker zx650.4, håper det kan bli bra

kassa er på rundt 450L og har en port som er 90x15x50 cm noen som vil regne tuninga mi?

noen bilder av nye kassa:

bilstereo pensjonist!

Comment

• ble bra d få opp en film snutt

Comment

• Originally posted by jone87 View Post
            ble bra d få opp en film snutt
            rakk jo så vidt å spille med det har ikke strøm da bilen ikke er igang men skal bytte motor snart, så må bruke en lader imens hehe.. men skal få filma så fort jeg har sjangsen
            bilstereo pensjonist!

Comment

• Originally posted by rfboy View Post
              kassa er på rundt 450L og har en port som er 90x15x50 cm noen som vil regne tuninga mi?

31-32Hz? .
              // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
              //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
              Mvh
              Rune Kvaal

Comment

• Originally posted by mustang<3 View Post
                31-32Hz? .
                det hørtes veldig bra ut, takk!
                bilstereo pensjonist!

Comment

• har fått gjort litt igjen fått festa kassa orgentlig fast, og bytta plassen på batteriet bilen er oppe å går igen, så har fått testa litt mer, og det spiller veldig hørbar forskjell

dør panelene blir starta på til helga mest sannsynelig

noen bildet ..

bilstereo pensjonist!

Comment

• Den kassa var grom! Du må prøve å få til et videoklipp ja!
                    Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

Comment

• kassa er ganske stor ja skal prøve å få filma litt til helga
                      bilstereo pensjonist!

Comment

• Ny bil!!!

rudskogen i morgen gleeeder meg og for den som vil høre anlegget, må se etter en mørke blå golf 3 har kjøpt ny bil og hivd alt anlegge inn dere hører meg nokk
                        bilstereo pensjonist!

Comment

• Bajs at det er så mange som skal dit når jeg ikke skal dit :P heh
                          Mvh
                          Andreas Moen Sæterbø
                          Golf mk2
                          Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• jaja, kom meg aldri helt til rudskogen med golfen en ventil og kammen gikk til HELVE*** !! så nå er det bytting av toppen fikk alt på plass i dag, men topp-pakninga er ikke tett så kommer vann i olja dette er fikset til uka

noen bilder av bilen

planer framover er vel å få laga badlook og sveise bakluke også har jeg STORE planer om å bygge vegg men vil ha bilen i orden først
                            anlegge spiller kanskje litt dåligere i 3'n enn i 2'n :s vet ikke hvorfor, men følte det spillte høyere i den gammle bilen

og hvis du ser dette øyvind, kan du hjelpe meg å få tak i denne sangen? hehe
                            http://s476.photobucket.com/albums/r...t=MOV01999.mp4
                            bilstereo pensjonist!

Comment

• også noen bilder av topp-bytte

også mannen som gjør at til blir i orden igjen, sjefs mekker'n hehe
                              bilstereo pensjonist!

Comment

• det går bra bilen er igang igjen skal mest sannsynelig til drammen på søndag
                                klør i fingra etter å bygge vegg nå! skal kjøpe et batteri til og forsterker når stipendet kommer blir bra !

har målt anlegge med audiocontrol epicsenter 160 eller hva det heter målte 153db, vet ikke hvor riktig dette måler ?
                                bilstereo pensjonist!

Comment

Working...
                                X