Originally posted by Dibbern
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
jon's prosjekter!
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View PostDette er helt rått! tror nok dette flytter en god del luft gleder meg til å se resultatet fra TL, 150+? uansett, dette bygget er helt vilt!bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Comment
-
hmm .. da fikk jeg kjørt bilen i hele går, og anlegge fikk rista LITT fra seg fy faen som den bilen rister
men etter å ha spillt i hele går, så trur jeg forsterkeren kødder litt når jeg spiller høyt så er det akkurat som om forsterkeren gir seg .. noen av bass slaga forsinner og blir helt rare .. ? men når vi parkerte bilen, så virka det som at alt funka igjen noen som har peil på hva det kan ha vært ?bilstereo pensjonist!
Comment
-
Originally posted by rfboy View Posthmm .. da fikk jeg kjørt bilen i hele går, og anlegge fikk rista LITT fra seg fy faen som den bilen rister
men etter å ha spillt i hele går, så trur jeg forsterkeren kødder litt når jeg spiller høyt så er det akkurat som om forsterkeren gir seg .. noen av bass slaga forsinner og blir helt rare .. ? men når vi parkerte bilen, så virka det som at alt funka igjen noen som har peil på hva det kan ha vært ?Mvh
Johnny Myhre
Comment
-
-
Kan tenke meg dette spiller skikkelig høyt ja
Testet på TL? (hvis ja, så var jeg for trøtt da jeg leste :P)Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostKan tenke meg dette spiller skikkelig høyt ja
Testet på TL? (hvis ja, så var jeg for trøtt da jeg leste :P)
nei, har ikke målt skal måle på våler..bilstereo pensjonist!
Comment
Comment