Tøff måte å lage den porten på....Jeg hadde IKKE hatt tolmodighet. Gjengestang fra bunn til topp? Ska du ha noe stål i bunn&topp som stanga "hviler" på? Ellers blir vel det vanskelig å få dette til å holde...
BOOMCAR er SJEF Har handlet endel der jeg også.... Som du sier...Johnny gir GODE priser,og har masse erfaring innen Bilstereo/DB-Drag...
Se der Avrundinga så bra ut!
Skulle gjerne hatt større radius på buen på porten, spesielt på innerkurven. Og litt tykkere baffel til elementene Men hvordan spiller det i forhold til før?
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Tøff måte å lage den porten på....Jeg hadde IKKE hatt tolmodighet. Gjengestang fra bunn til topp? Ska du ha noe stål i bunn&topp som stanga "hviler" på? Ellers blir vel det vanskelig å få dette til å holde...
BOOMCAR er SJEF Har handlet endel der jeg også.... Som du sier...Johnny gir GODE priser,og har masse erfaring innen Bilstereo/DB-Drag...
Bol
japp, gjengestang er på plass nå det er store skiver
ja, har fått god pris på ALT jeg har kjøpt der har fått mange gode tips der å ja
bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Se der Avrundinga så bra ut!
Skulle gjerne hatt større radius på buen på porten, spesielt på innerkurven. Og litt tykkere baffel til elementene Men hvordan spiller det i forhold til før?
ja, det vet jeg men de hadde ikke større på biltema de hadde bare noen som var jævlig lange
tykkere baffel blir det skal ha dobbel har ikke fått det inn i bilen ennå har flytta til lunde pga skole, så får kunn gjort ting i helgene ..
bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Comment