da var den nye kassa i bilen spillte helt greit mangler å lime kassa å lage to plater som skal være i porten spiller VELDIG dypt.. må få opp tuninga litt ! noen som vet hvordan?
legger ut noen bilder i morgen
bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
da var den nye kassa i bilen spillte helt greit mangler å lime kassa å lage to plater som skal være i porten spiller VELDIG dypt.. må få opp tuninga litt ! noen som vet hvordan?
takk =) hmm.. vil prøve noe nytt men det er ikke så viktig å selge den.. vil helst selge spilleren!
Sorry å lage noe OT i tråden din... Men nå vet ikke jeg hva du har hatt av stereo,men jeg sammenlikner det med Rockford-forsterkere(og 15 toms element)slik....
Tenk på dette: En person som har gått fra en Window´s maskin og til Mac går skjelden og aldri tilbake til Windows......
Sorry å lage noe OT i tråden din... Men nå vet ikke jeg hva du har hatt av stereo,men jeg sammenlikner det med Rockford-forsterkere(og 15 toms element)slik....
Tenk på dette: En person som har gått fra en Window´s maskin og til Mac går skjelden og aldri tilbake til Windows......
hehe.. jau
bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Når man har betalt blodpris for utstyret og ikke for i nærheten så mye igjen så skjønner jeg hvorfor man ikke vil bytte
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment