Announcement

Collapse
No announcement yet.

jon's prosjekter!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rfboy View Post
    det går bra bilen er igang igjen skal mest sannsynelig til drammen på søndag
    klør i fingra etter å bygge vegg nå! skal kjøpe et batteri til og forsterker når stipendet kommer blir bra !

har målt anlegge med audiocontrol epicsenter 160 eller hva det heter målte 153db, vet ikke hvor riktig dette måler ?
    Det måler av og til nokså nøyaktig og andre ganger helt ræva etter min erfaring, men 153 på audio control er svært så respektabelt
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Originally posted by DD-Henrik View Post
      Det måler av og til nokså nøyaktig og andre ganger helt ræva etter min erfaring, men 153 på audio control er svært så respektabelt
      og må bare si at dette var på musikk ! hehe
      bilstereo pensjonist!

golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

Comment

• Originally posted by rfboy View Post
        og må bare si at dette var på musikk ! hehe
        OI!!! Da er det jo jævlig bra!! RÅTT, må høre det en dag vi er på samme treff eller noe

EDIT: Men hallo, throw up som vids, man!!!
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• tja, da blir det vell mest sannsynelig nytt anlegg på meg
          blir B2 audio denne gang planen er 6stk AC12 og en søt liten M12 håper dette kan trøkke ganske godt! og det blir vegg denne gang! og har fått en veldig god pris av jay
          bilstereo pensjonist!

Comment

• Bare 6 stk??? lol Det kommer til å bli SYKT!!! Hva skjer med BTL`ene da?
            Mvh Werner Harstad

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
              Bare 6 stk??? lol Det kommer til å bli SYKT!!! Hva skjer med BTL`ene da?
              tja, om jeg får plass til fler, så blir det 8stk hehe .. er en kompiss som har kjøpt det hadde ikke veldig lyst å selge, men har lyst å prøve noe nytt
              bilstereo pensjonist!

Comment

Working...
              X