Har de sendt deg på magiker kurs før du begynte på installbay eller? for det der er rett og slett fortryllende arbeid! Lars Ove is the MAN!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Installbay Tønsberg - Honda Civic
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View PostHar de sendt deg på magiker kurs før du begynte på installbay eller? for det der er rett og slett fortryllende arbeid! Lars Ove is the MAN!
Kommer hjem med bilen i ferien. Skal vel til farstad noen turer, så vi kan snakkes når jeg kommer hjem
Takk for fine ord til dere andre, hjelper på motivasjonen detLast edited by InstallBay Tønsberg; 06-07-2009, 14:49.
Comment
-
Originally posted by InstallBay Tønsberg View PostÆss, skarsæting vettu hehehe
Kommer hjem med bilen i ferien. Skal vel til farstad noen turer, så vi kan snakkes når jeg kommer hjem
Takk for fine ord til dere andre, hjelper på motivasjonen detMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostJupp! Hadde vært jævli rått å sett bilen, fått litt inspirasjon til prosjektet mitt Ut i jazzen da? men seriøst, dette prosjektet og nivået du er på er ut av en annen verden!
Comment
-
Originally posted by gti-king View Postveldig fint!! helt sinnsykt fint faktisk ;D
sikle.. sikle.. sikle..
hvordan styrer du varmeapparat og vifte?
er golvet trekt på nytt?
Ligger bak et deksel i midtkonsollen. Om du ser på de tidligere bildene i tråden av midtkonsollen så ser du det.
Comment
-
Originally posted by Chasin View PostSnasent Lars Ove!
Regner med denne bilen skal til Rotterdam i Oktober?sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
vi skal da få den til å låte bra nok til EM LOsigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
Comment