Announcement

Collapse
No announcement yet.

Installbay Tønsberg - Honda Civic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Synd at jeg ikke kom så langt så jeg fikk spurt om en prøvelytt, men ble altfor "fascinert" av installasjons dømminga av bilen til Tony.. hehe...
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Originally posted by Crazytaxi View Post
      Synd at jeg ikke kom så langt så jeg fikk spurt om en prøvelytt, men ble altfor "fascinert" av installasjons dømminga av bilen til Tony.. hehe...
      Hehehe, den dømminga var det høy klasse over
      Full score på service-ability!

Får ta det til neste helg da vettu

Comment

Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
        Hehehe, den dømminga var det høy klasse over
        Full score på service-ability!

Får ta det til neste helg da vettu
        Hehe.. oh yes.. med tanke på antall "dommere" det ble til slutt så.. hehe... for ikke å nevne den geniale løsningen med innfestninga av kabler i bakluka.. hehe..

Jau.. må prøve på det
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]

Comment

knall

halla.dette blir mega.bilde av meg og greier jo hehe.kjekk mann?!!det var en koselig kveld det der.
          volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

Comment

Originally posted by janivar View Post
            halla.dette blir mega.bilde av meg og greier jo hehe.kjekk mann?!!det var en koselig kveld det der.
            Måtte jo ta med bilde av kjekkasen

Ja, det var en bra kveld det

Comment

*dunk* ja der møtte haka gulvet igjen, helt utrolig hvordan du lager ting og hvor sinnsykt pent det blir!
              Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
                *dunk* ja der møtte haka gulvet igjen, helt utrolig hvordan du lager ting og hvor sinnsykt pent det blir!
                Takk for det

Det der er jo ikke så altfor fancy greier da men

Comment

Måtte jo ta med bilde av kjekkasen

Ja, det var en bra kveld det
                  bare å spørre om det er noe du trenger hjelp til vet du kompis.er der på flekken jeg.
                  volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

Comment

Originally posted by janivar View Post
                    bare å spørre om det er noe du trenger hjelp til vet du kompis.er der på flekken jeg.
                    good to know

Comment

Ble ferdig med dekselet før forrige helg, men bilder det har vi ikke tatt.. hehe...
                      Det skal uansett endres på etterhvert siden jeg ikke ble helt fornøyd selv.

Ble en 2.pl i NM i Advanced 7ch. Var vel rundt 12 lydpoeng under 1plassen som var en USEDVANLIG pen rød A4/RS4. Fikk også mye trekk i presentasjon og install så den 1plassen ble et stykke langt unna gitt
                      Jeg fikk egentlig ikke tid til å sette meg skikkelig ned å justere lyd før nm siden jeg var så opptatt med å få ferdig bagasjen, så lyden var vel ikke direkte optimal merker jeg nå i ettertid. Var plutselig mye nivåforskjeller mange plasser og tidskomp/fokus var delvis borte. Og midbassen var også ute av fase, noe den ikke var før. Så ting skjer litt når det får spilt seg inn gitt

Her er noen bilder :

Comment

Fikk også mye trekk i presentasjon og install så den 1plassen ble et stykke langt unna gitt
                        Sånn går det når man ikke klarer og holde kjeft når man skal fortelle om bilen sin da... hehehe...

Comment

Originally posted by Crazytaxi View Post
                          Sånn går det når man ikke klarer og holde kjeft når man skal fortelle om bilen sin da... hehehe...
                          Hehehe, man må jo prate.. Jeg visste ikke at man hadde max 7 minutter på seg

Comment

får ha med deg sånn eggekoker timer neste år da vettu... så du ikke går på den smellen en gang til.. hehe.. :P

Comment

Originally posted by RoBoX
                              Må spørre om en ting angående midbass installasjonen i bilen, kunne ikke se det i tråden noen plass. Har du noen kasse på de eller spiller de i hele døra? Tror det blir samme midbass på meg etter hvert(etter å ha hørt dine.. )
                              Da bør du kjappe deg, for HV200 har gått ut av produksjon og får ingen erstattning. Vi har noen få sett igjen.
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Vi har også et sett med HV200 som har ligget her ganske lenge :-)

Comment

Working...
                                X