Announcement

Collapse
No announcement yet.

luis passat2004+ ddaudio-gz

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

lengden er 99cm
    høyden er 40com
    dybden oppe er 27cm
    dybden nede er 40cm

2 stk 4"aeroporter på 22-23cm

dette er da utvendige mål
    øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

Aha, takker takker
      Skal selv gå igang med kassebygging til mine DD1512 om et par uker, så er greit å vite litt sånn ca hvor mye plass som går bort, selvom elementene ikke er helt like
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

fungerte helt passeligt di slår bra å ikje mye romle bass , prøvde kassene te DD det blei for mye bass

Comment

Så denne bilen utenfor Statoil og regnet med at det var din. Sykt fin med de felgene på. Hadde lyst på de samme selv, men nå når du har dem så er jo ikke der like kult. Gi beskjed om du skal selge da
          Eirik Gundersen

Comment

er kåneracer det der nå hehe eg fiser rundt i ein gamale civic omdagane

Comment

fått deg ny basskasse?
              mvh Sindre Carlsen

Comment

nja nye å ny e stygge som faen e an ivertfall har sandblåst heile dritten i håp om rust på den japsen

Comment

var det ikke du som kjøpte den kassa henrik hadde? lagd av dag johansen, til DD elementet..
                  mvh Sindre Carlsen

Comment

Working...
                  X