Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A3, 1997. Anlegg skal inn!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hører jo mest på Rap, Rmb osv så bass er jo et must innen den musikken. og jo mer bass jo bedre. føler jeg! så trur det blir prøvd ut portet ved bygging av ny kasse ja
    Så på batteriet. polene er "på feil side" ettersom det er sikringer osv på toppen av batteriet må polene være omvendt av apollo batteriet. men tenkte jeg skulle innom batteri Olsen vis du ikke har noen andre tips..
    Rockford Fosgate Power og Polk Audio MM POWER!

Comment

Hører du mye på rap o.l. så er portet kasse veien å gå for deg ingenting som slår portet kasse når det kommer til å spille lave frekvenser

Edit: hvis du ikke har kjøpt batteri, kontakt Engen Audio, super kundeservice og supre priser!
      Last edited by berniebp87; 13-08-2009, 12:05.
      Mvh Werner Harstad

Comment

stinger/odessy har vel kanskje ett bolt on til a3 tror jeg Ang. kasse så hadde jeg en i hjørnet en stund. funket bra den og var godt med bagasjeplass i tillegg. også hadde jeg forsterkerene i gulvet
        Last edited by biffen071278; 13-08-2009, 12:15.
        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

da er portet kasse bestemt!

Kan høre litt rundt angående batteriet. stikker innom Batteri Olsen imorgen så får jeg se hva det blir til

Comment

bare pass på å få ett agm/gel batteri. ikke syre
            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
            Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

selvfølgelig

Comment

litt småting har skjedd her siden det ble stille.
                - Jeg får strax lappen!
                - bygd ny portet kasse etter mål fra Rockford Fosgate sin nettside

Må si det speller helt rått, jeg har ikke kjøpt nytt batteri enda, men det vill skje veldig snart.
                Oppkjøring neste onsdag så vill prøve å få det til før det.

Kan slenge ved et bilde men lurer på om det er mulig å få endra mp4 filene, som video er fra min mobil til noe som kunne vises her?
                Attached Files

Comment

Hva er den kassa tuna til egentlig?
                  Mvh Werner Harstad

Comment

Etter Rockford sine sider skulle jeg tune den til 40Hz... så det gjorde jeg

Comment

Working...
                    X