gi f*** i felger og eksteriøret nå, det er stereoen som teller! felger kan du kjøpe etter du er ferdig med bygget hva blir det til, blir d 18" eller 15" av subber? hvor mange dd watt?
Hehe spør du meg så vil 20" bli et halvhjertet forsøk, kamerat kjøpte 20" til en "sangjång" han har, det så faktisk ikke veldig stort ut på en pickup.. Kjør på med pimp look og 22" chrome
Ellers så lar du vær og bruker pengene på mer strøm og stereo !
Drit nå i 22" felger da.. Det er "bare tull" på en slik bil.
Det holder med 13-15" felg (Kanskje 16"), sålenge man har gummi nok !
Kanskje litt mindre en dissa;
Detta må jo væra mye bedre og ha på Range Roveren din Henrik ?
Med så mye gummi får du også mye mer glede av den !
Drar seg fram de utroligste steder !
Mye kulere og spella drithøy musikk på toppen av et fjell fordi nettopp bare du klarte og komme opp dit, enn og ha 20/22" chrome som ellers er et vanlig syn. Må jo også væra ugreit og kjøre med ?
Også lurte jeg på en ting ang. bilen din.
Har du diff sperre ?
Blir nok bra dette Bare å begynne i en eller annen ende. Bilen er jo tøff i seg selv, men helt original i british racing green får jeg litt sånne assosiasjoner
Men det er lett å gjøre noe med Om budsjettet tilsier at ting må tas litt etter litt så er det vel kanskje stereoen det bør begynnes med Henrik?
Drit nå i 22" felger da.. Det er "bare tull" på en slik bil.
Det holder med 13-15" felg (Kanskje 16"), sålenge man har gummi nok !
Kanskje litt mindre en dissa;
Detta må jo væra mye bedre og ha på Range Roveren din Henrik ?
Med så mye gummi får du også mye mer glede av den !
Drar seg fram de utroligste steder !
Mye kulere og spella drithøy musikk på toppen av et fjell fordi nettopp bare du klarte og komme opp dit, enn og ha 20/22" chrome som ellers er et vanlig syn. Må jo også væra ugreit og kjøre med ?
Også lurte jeg på en ting ang. bilen din.
Har du diff sperre ?
Ser hva du mener og er forsåvidt personlig enig, men denne demobilen trenger et preg som trekker ungdommen i gaten til seg om du skjønner
Moro å kjøre i skogen og ta seg fram på en upløyet traktorvei om vintern, men da får jeg heller sette noe fett noe på de allerede 16"-erne jeg har. For øyeblikket har jeg 255 brede dekk. er vel 55 eller 65 i høyden. Akkurat det husker jeg ikke nå
Men ja, den har sperrer på ALT. Framaksel, bakaksel og på midten. Er vel ikke sperre det kalles på midten, men på en del 4wd er det ikke lik kraftfordeling. Hvis framhjulene har meget dårlig tak på føret kan dem spinne mer enn bakhjula. Men på denne spinner alle 50/50 uansett hvor godt grep det er foran eller bak. Så å sette meg fast skal godt gjøres
Blir nok bra dette Bare å begynne i en eller annen ende. Bilen er jo tøff i seg selv, men helt original i british racing green får jeg litt sånne assosiasjoner
Men det er lett å gjøre noe med Om budsjettet tilsier at ting må tas litt etter litt så er det vel kanskje stereoen det bør begynnes med Henrik?
Jeg kommer til å begynne med stereoen først ja. Er jo det som er den største hobbyen. Eller ja, det som prioriteres av lommeboken. Ble for dyrt å holde på med drifting i disse tider.
Så snart jeg får ordnet alt kaoset med logistikken til DDaudio.no og begynner å få et par esker med tid starter jeg på Range Rovern
Det som nå gjenstår, som må gjøres er oljeskift på girkasse, diff foran og bak samt smøre og ta litt småting her og der for å få den tipp topp. Har hatt 4 oljeskift på den. Alle på samme dag. Var ganske møkkete i toppene, men nå er dem helt blanke. Ser nye ut inni
Skal se om jeg rekker å ta noen skikkelige interiørbilder i morgen, samt noen bilder av den nydelige 8-ern
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Men ja, den har sperrer på ALT. Framaksel, bakaksel og på midten. Er vel ikke sperre det kalles på midten, men på en del 4wd er det ikke lik kraftfordeling. Hvis framhjulene har meget dårlig tak på føret kan dem spinne mer enn bakhjula. Men på denne spinner alle 50/50 uansett hvor godt grep det er foran eller bak. Så å sette meg fast skal godt gjøres
Er ikke sperre i akslingene på RR P38. Er heller ikke difflock på transfern tror jeg.
Du får melde deg inn på LRforum.com Der kan du finne ut veldig mye om disse bilene. Og når feilene begynner å komme, kan du få hjelp der.
Er ikke sperre i akslingene på RR P38. Er heller ikke difflock på transfern tror jeg.
Du får melde deg inn på LRforum.com Der kan du finne ut veldig mye om disse bilene. Og når feilene begynner å komme, kan du få hjelp der.
med trykk på NÅR eller? hehe
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Bra du skjønner hva jeg mener Henrik.
Men, jeg er jo ungdom. Og jeg hadde GARANTERT sett mer på en bil med feeeeite dekk enn en tilsvarende bil med 22" felger..
Den bilen som jeg la ut i mitt tidligere tok jeg da jeg var på Island. Kikka på bilen i 10 min og prata med sjaføren og eier av bilen i 20 min.
(Bare for og sette det litt på spissen, hehe)
Du har sperrer på så og si alt ja.
Du får si ifra når du får testa den skikkelig !
Når jeg var på island leide vi en toyota 4x4, landcruiser.
Vi satt oss fast med 4x4 kobla til i helvettes mye sand, menn med diffen kobla til var det ikke noe problem og komma seg løs ! Hadde vært rått og få testa den bilen SKIKKELIG ja. hehe
Morro for unga
Comment