Announcement

Collapse
No announcement yet.

DD Range Rover

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hurra! Men nå må det bli bilder snart, må ha bevis vettu og syns du skal slange inni en 18" til mens du er igang, Dag finner vel en måte å få det til å passe
    Mvh Werner Harstad

Comment

Må vell klaske til med Z2 og da

Comment

Originally posted by DDaudio.no View Post
        Om Dag får tiden til å lage en kasse litt kjapt når jeg bestiller den, blir det DD9518 pluss en kasse med 250 liter netto tunet til 32 eller 35hz

Jeg er en ræser på å få ting gjort, bare jeg får litt tid på meg!
        Sleng noen mål i min retning Henrik, så skal jeg kikke på det!

Mvh
        Dag Johansen
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Skal få gjort det Dag

Orker ikke å løpe opp og måle nå, så får ta det i morgen. Men bredden er ikke mye å skryte av i bagasjerommet, så du får trylle frem noe smart noe
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

skjer det noe her? stemmer for at du blir ferdig og tar deg en tur på hydro ¨på hånes
            Keep it country

Comment

Hehe. Blir nok sikkert å se der når jeg er ferdig ja

Er hvertfall kommet litt lenger, så veien til lyd i bil er blitt litt kortere

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Venter i spenning på oppdatering

Comment

ja, nå må det faktisk skje noe her..
                  www.eirikaspaas.com

Comment

Har jobbet veldig mye med websidene våres for tiden, som er helt lagt om hva angår design, produkter og informasjon/specs.

http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7839

Dette har ført til at jeg omtrent ikke har tid til noe annet enn å holde på med bestillinger og garantibehandlinger i tillegg.

Kan moderator slette denne tråden, så får jeg heller lage en ny, når bilen er mer eller mindre ferdig. Hvertfall konkurransedyktig hva angår DB Drag.

Beklager til de som har mast og ventet i litt spenning på en DD-bil. Ser litt useriøst ut dette her, men har ikke hatt tid rett og slett da all tid har gått til websider og kunder, og det er jo beklagelig, men slik må det være for nå.

Skal hvertfall bli prosjekt ut av bilen, og bygges stort men det må komme senere i høst

Comment

ikke for å være slem, men jeg driter i hva som oppholder deg fra å bygge bilstereo.. bare ikke gidd å lag prosjekttråder

neste prosjekttråden du starter for denne bilen skal inneholde MINST 4 bilder i første tråd..
                      www.eirikaspaas.com

Comment

Working...
                      X