Sprøtt, Svein! Jeg har faktisk vært inne på tanken om å selge denne den siste tida. Hehe... Har så utrolig lyst på en sedan for å teste ut en idé jeg har hatt i lengre tid...
Jeg har fått inn den nye bassløsningen, og fått testet den ordentlig. Den fungerer enda litt bedre enn den forrige, men det er fortsatt rom for avstivinger av plata inn mot seteryggene. Ikke at jeg merker noen forskjell til daglig, men derimot hvis jeg skal dra skikkelig på.
Nå for tida er det Mini'n som er i fokus igjen... Satser på å få den godkjent til uka! Måtte rive ut veggen, så det var en "liten" strek i regninga. Førrbajnna.
Heretter blir det 0 bygg som strider med forskrifter eller godkjenningsinstitusjonenes personlige paragrafrytterpreferanser.
Edit: Har ingen problemer med PT Cruiseren, aldri hatt det heller. Beste bilen jeg har hatt noengang, og har vært gjennom 15 stk til nå (mye gammal drit, though). :P Normale slitedeler har blitt byttet etterhvert, og sånn er det jo med en bil som har gått 160.000 km. Ingen "modellrelaterte" feil eller mangler såvidt jeg har merket.
Comment